1.02.2019 р.
Ляшенко О.
Проблеми модернізації змісту освіти в умовах реформування української школи // Педагогіка і психологія. – 2018. – №4(101). – с. 5–11.
У статті проаналізовано стан розроблення проблем змісту початкової і загальної середньої освіти науковцями, дано характеристику основним здобуткам вчених НАПН України, окреслено найважливіші завдання щодо модернізації змісту освіти в умовах реформування школи.
Патрикєєва О., Горбенко С., Василашко І., Лозова О.
Методичні засади розвитку STEAM – освіти в закладах загальної середньої та позашкільної освіти // Педагогіка і психологія. – 2018. – №4(101). – с. 27–36.
Розкрито методичні засади STEAM – освіти, обґрунтовано її актуальність, визначено зміст навчально-методичної роботи, окреслено організаційно-педагогічні умови поглибленої наукової та науково-технічної підготовки дітей і молоді. Використання вчителями STEAM – освіти дає можливість застосовувати сучасні технології з метою формування компетентностей якісно нового рівня.
Кириченко В., Нечерда В., Єжова О.
Стан сформованості просоціальної поведінки підлітків у закладах загальної середньої освіти // Педагогіка і психологія. – 2018. – №4. – с. 37–43.
У статті розглянуто особливості діагностики і результати сформованості просоціальної поведінки у закладах освіти. Обґрунтовано потребу комплексної методики її дослідження. Виокремлено необхідність підвищення рівня поінформованості педагогів щодо виховного потенціалу сучасних педагогічних технологій у цьому процесі.
Яремчук О.
Наукова школа історичної психології І.Г. Білявського: історія та перспективи подальших досліджень // Педагогіка і психологія. – 2018. – №4. – с. 72–81.
Висвітлено теоретико-методологічні положення та науковий доробок Одеської школи історичної психології від її витоків до сучасного стану. Наведено навчально-методичні та тренінгові впровадження ідей цієї наукової школи її сучасними представниками.