31.01.2019
Дзюба С.
Облік робочого часу й оцінювання трудових затрат науково–педагогічних працівників закладів вищої освіти // Вища освіта України. 2018. – №4 – с. 15–24.
Досліджено спроби Міносвіти і науки України, пов’язаних з освітньою діяльністю, затвердити норми часу для планування й обліку основних видів навчальної, методичної, організаційної, а головне – наукової роботи науково-педагогічних працівників з метою вдосконалення організації їх праці. Йде мова про унормування науково-методичної роботи, яка по суті є не унормованою.
Якимчук О.
Значення «Національної доктрини розвитку освіти у XXI столітті» як засадничого документу для української освітньої системи // Вища освіта України. – 2018. – №4. – с. 38–43.
У статті відзначається, що одну з головних ролей у сучасній історії реформування національної освіти відіграв такий засадничий документ як «Національна доктрина розвитку освіти у XXI столітті». Він став підґрунтям для реалізації багатьох законодавчих ініціатив у сфері розвитку української освіти.
Захаренко К.
Проблеми формування ефективної державної інформаційної політики і освіта // Вища освіта України. – 2018. – №4. – с. 44–49.
У статті визначено роль державних структур, задіяних у сфері інформаційної безпеки, діяльність яких має бути чітко скоординованою у рамках загальних програм і планів.
Виокремлено важливість національної Доктрини інформаційної безпеки.
Сімакова Н.
Теоретико–методологічні проблеми законотворення та правового супроводу вищої освіти // Вища освіта України. – 2018. – №4. – с. 78–83.
Розглянуто питання формування правового поля освіти як однго з найважливіших завдань галузі. Особливо актуальним і невідкладним воно є у частині теоретико–методологічних засад перспективного освітнього законотворення.