Пузиревич К.В. Як реально створити Нову українську школу за 2-3 роки
Джерело інформації: Науково-методичний журнал Педагогічна майстерня № 3 (87) березень 2018р. Видавнича група «Основа». – с. 13-21.
Сьогодні освіта, як і суспільство в цілому, перебуває у наскрізному кризовому стані. Освітній процес у своїй глибинній сутності потребує невідкладних змін.
Багато хто з експертів уважає, що якісні зміни в освіті залежать, у першу чергу, не від програм та підручників , а від того – у який саме спосіб організовується освітня діяльність, якими методами, прийомами, засобами, у яких формах відбувається засвоєння навчального матеріалу, а головне – на яких засадх будуються взаємини між учасниками освітнього процесу.
Чи достатньо буде зусиль лише з боку Міністерства, щоб продекларовані концептуальні орієнтири були втілені у реальну шкільну практику? А що залежить від нас – педагогів-практиків? Що ми реально можемо зробити, щоб максимально пришвидшити зміни?