_________________________________________________________________________________________________
(ПІП, посада, заклад)
№ п/п | Параметр
(F) |
Ваго-мість
(m) |
Критерії | Вагомість критерія
(V)
|
Коефіцієнт прояву
(K) |
||||
0 | 0,25 | 0,5 | 0,75 | 1 | |||||
1 | Актуальність, перспективність
F1=m1(V1K1+ V2K2+ +V3K3) |
0,14 | 1.Сприяє вирішенню завдань сучасного етапу розвитку освіти | 0,36 | |||||
2.Задовольняє потреби педагогічної практики | 0,33 | ||||||||
3.Допомагає в подоланні труднощів при здійсненні навчально-виховного процесу
|
0,31 | ||||||||
2 | Теоретичне обґрунтування
F2=m2(V4K4+ V5K5+ +V6K6) |
0,12 | 4.Відповідність основним принципам, законам педагогічної діяльності | 0,35 | |||||
5.Наявність наукового підґрунтя з урахуванням нових підходів | 0,33 | ||||||||
6.Повнота обґрунтування
|
0,32 | ||||||||
3 | Наявність елементів новизни та оригінальності
F3=m3(V7K7+ V8K8) |
0,16 | 7.Вихід за межі відомого в науці і масовій практиці | 0,55 | |||||
8.Раціоналізація окремих сторін педагогічної діяльності | 0,45 | ||||||||
4 | Практична реалізація теоретичних положень досвіду
F4=m4(V9K9+ V10K10+ +V11K11) |
0,13 | 9.Практичний матеріал відповідає обраній темі | 0,30 | |||||
10.Відповідає новим підходам вирішення проблеми | 0,36 | ||||||||
11.Відображає шляхи вирішення проблеми | 0,34 | ||||||||
5 | Результативність
F5=m5(V12K12+ V13K13+ +V14K14) |
0,15 | 12. Висока ефективність | 0,37 | |||||
13. Стабільність результатів | 0,32 | ||||||||
14. Раціональність витрат часу, зусиль, засобів | 0,31 | ||||||||
6 | Якість додатків
F6=m6(V15K15+ V16K16) |
0,10 | 15.Додатки відповідають темі досвіду | 0,54 | |||||
16.Правильність методичного оформлення | 0,46 | ||||||||
7 | Можливість творчого наслідування досвіду іншими
F7=m7(V17K17+ V18K18) |
0,11 | 17.Формулювання провідної ідеї досвіду | 0,54 | |||||
18.Можливість використання практичного досвіду учителями держави, області, району (міста), закладу освіти | 0,46 | ||||||||
8 | Оформлення матеріалів
F8=m8(V19K19+ V20K20+ +V21K21+ V22K22) |
0,09 | 19. Грамотність | 0,25 | |||||
20. Дотримання вимог оформлення | 0,25 | ||||||||
21. Креативність, дизайн | 0,20 | ||||||||
22.Посилання на джерела | 0,30 |
Загальний рівень якості перспективного педагогічного досвіду визначається формулою:
D=F1+ F2+ F3+ F4+ F5+ F6+ F7+ F8
Градація критерію:
0 – критерій практично не виконується;
0,25 – критерій виявляється менший, ніж на половину висунутих вимог;
0,5 – критерій виявляється на половину висунутих вимог;
0,75 – критерій виявляється більше, ніж на половину висунутих вимог, але менше, ніж на відповідні вимоги;
1 – критерій виявляється встановленим вимогам.
Загальна кількість балів ________________
Підпис ______________________________