Наталія Сидоренко, заступник директора районного науково-методичного центру управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації, учитель математики НВК № 167.
Джерело інформації: Газета «Математика», № 8, квітень 2017р., с. 7-12; www/osvitaua.com ; www.facebook.com/school.ua
Поняття стовпчастих і кругових діаграм вводиться в курсі математики в 6-му класі під час вивчення теми «Відношення і пропорції». Учитель повинен сформувати в учнів уміння подавати дані у вигляді діаграм різних типів та на основі їх аналізу робити відповідні висновки. Оскільки істотне місце у вивченні курсу математики 6-го класу займають текстові задачі, основними функціями яких є розвиток логічного мислення учнів та ілюстрація практичного застосування математичних знань, то не слід забувати про них і під час вивчення діаграм, використовуючи діаграми як засіб візуалізації даних умови або розв’язку задачі.