Біологізація позашкільного освітньо-виховного простору.

 

Автори: Лариса Тихенко, Любов Бондар, Тетяна Кнекотіна, Ніна Перепелиця, Наталія Сидоренко.

Назва: Біологізація позашкільного освітньо-виховного простору.

Джерело інформації: Позашкілля. – 2017. – № 3 (123). – С. 7-14.

Проблема біологізації сучасного освітньо-виховного простору як соціально-освітнього середовища є досить  актуальною, зважаючи на існування певних соціальних  потреб, зокрема: подолання споживацького ставлення суспільства до природи; виховання здорового, екологічно, валеологічно та психологічно компетентного покоління, діяльність якого спрямована на збереження природи як  середовища існування та розвитку.

У статті розкриваються науково-методичні засади організації та впровадження практико зорієнтованої системи підвищення рівня біологічної компетентності майбутнього покоління. Наводиться структура базової моделі біологізації освітньо-виховного простору ПНЗ.

Залишити відповідь