Лінгводидактична модель вивчення лексики української жестової мови: аспекти опанування

Автор: Наталія Адамюк

Назва статті: Лінгводидактична модель вивчення лексики української жестової мови: аспекти опанування

Джерело інформації: : Особлива дитина: навчання і виховання. Науково-методичний журнал. – 2017. – 1(81) – С.70-77.

 Короткий зміст

У статті висвітлено аспекти опанування лексичної одиниці національної жестової мови на основі лінгводидактичної моделі вивчення лексики української жестової мови.

Розкрито зміст етапів опанування жестолексем та детально на прикладі мовної одиниці  «могти» описано поетапність її опанування. Акцентовано увагу на артикуляції, яка властива лише жестовій мові, та на немануальному  компоненті під час відтворення зазначеної жестолексеми.

Описано особливості експресії у жестовій мові. Подано ілюстративні матеріали у формі конфігурації жестових одиниць та фото, які зображують жестолексему «могти» та ті лексичні одиниці, які є дотичними до її значення; виступають членами синонімічного ряду  та формують антонімічні пари до даного поняття.

Залишити відповідь