Синхроністична таблиця як засіб інтегрування знань із природничих предметів.

Джерело інформації: Науково-методичний журнал «Фізика та астрономія в рідній школі» №1,2017

Автори: Людмила Величко, доктор педагогічних наук, професор, завідувач відділу біологічної, хімічної та фізичної освіти інституту педагогіки НАПН України та інш..

Назва статті: Синхроністична таблиця як засіб інтегрування знань із природничих предметів.

   У статті зроблено спробу розкрити загальнокультурний контекст змісту природознавства на фоні історичних подій в різних сферах людської діяльності.

Не дивлячись на те, що знання (як уміння та навички) є лише складовою формування компетентностей, що вибір прикладів історичних подій, надбань літератури і мистецтва не повний, випадковий і суб’єктивний, що у більшості випадків важко, а то й не можливо відшукати «інтегрування знань…» у переліку фактів з різних напрямків людської діяльності, стаття може бути корисною вчителю для розвитку його загальної ерудиції і тільки.

Залишити відповідь