Автор: Т. Гавлітіна
Назва статті: Реалізація особистісно зорієнтованого підходу в освітньому процесі нової української школи
Зміст: У статті розглянуто особистісно зорієнтований підхід як складник модернізованого освітнього процесу в контексті Нової української школи. Проаналізовано зміст, завдання й особливості реалізації цього підходу, зважаючи на його значення в процесі формування компетентної, самостійної та відповідальної особистості здобувача освіти. Доведе-но, що особистісно зорієнтований підхід є методологічною основою реалізації концепції дитиноцентризму у філософії Нової української школи, спрямованої на виховання активного громадянина, інноватора та патріота.
Більш докладно зі статтею можна ознайомитись за посиланням http://npd.roippo.org.ua/index.php/NPD/article/view/723/724