Журнал «Науковий вісник Вінницької академії безперервної освіти. Серія «Педагогіка. Психологія» » №7, 2025

Автори: Т.  Браніцька, Н.  Пташнік, В. Мартинюк

Назва статті: Теоретичні основи ціннісного підходу до виховання здобувачів початкової освіти в умовах нової української школи

Ключові слова:  цінності, ціннісні орієнтації, ціннісне ставлення, ціннісний підхід, здобувачі початкової освіти

Анотація. Мета статті полягає в аналізі теоретичних основ ціннісного підходу до виховання здобувачів початкової освіти в умовах Нової української школи. Це дослідження є актуальним для вітчизняної системи освіти, адже рівень духовності та моралі, культурні запити й потреби сучасної молоді – найбільш вагомі важелі національного виховання, які забезпечують збереження й примноження потенціалу матеріальних і соціально-духовних багатств суспільства. Відтак, формування ціннісних орієнтацій учнів початкової школи є невід’ємною частиною сучасного освітнього процесу. Методологія дослідження ґрунтується на поєднанні таких теоретичних методів як аналіз, синтез, порівняння, класифікація та узагальнення інформації з філософської, психологічної, педагогічної літератури в аспекті ціннісного підходу до виховання здобувачів початкової освіти, які дали змогу сформувати власний погляд на поставлену проблему.

Джерело: https://journals.academ.vinnica.ua/index.php/ped-psyh/article/view/219