Автори: Т. Браніцька, Н. Пташнік, В. Мартинюк
Назва статті: Теоретичні основи ціннісного підходу до виховання здобувачів початкової освіти в умовах нової української школи
Ключові слова: цінності, ціннісні орієнтації, ціннісне ставлення, ціннісний підхід, здобувачі початкової освіти
Анотація. Мета статті полягає в аналізі теоретичних основ ціннісного підходу до виховання здобувачів початкової освіти в умовах Нової української школи. Це дослідження є актуальним для вітчизняної системи освіти, адже рівень духовності та моралі, культурні запити й потреби сучасної молоді – найбільш вагомі важелі національного виховання, які забезпечують збереження й примноження потенціалу матеріальних і соціально-духовних багатств суспільства. Відтак, формування ціннісних орієнтацій учнів початкової школи є невід’ємною частиною сучасного освітнього процесу. Методологія дослідження ґрунтується на поєднанні таких теоретичних методів як аналіз, синтез, порівняння, класифікація та узагальнення інформації з філософської, психологічної, педагогічної літератури в аспекті ціннісного підходу до виховання здобувачів початкової освіти, які дали змогу сформувати власний погляд на поставлену проблему.
Джерело: https://journals.academ.vinnica.ua/index.php/ped-psyh/article/view/219