Автори: Власова В., Науменко Т., Різак Г.
Назва статті: Про використання штучного інтелекту в підготовці педагогів для підвищення цифрових компетенцій
Ключові слова: нейромережі, підвищення кваліфікації, освітні інновації, інтелектуальні технології, освітній процес, педагогічні методи
Анотація. У статті досліджено роль використання штучного інтелекту (далі – ШІ) в підвищенні цифрової компетентності педагогів. Цифровізація освіти потребує нових стратегій для підготовки педагогів, зокрема гармонійного поєднання традиційних методів навчання з інноваційними технологічними рішеннями. Підтверджено, що інтеграція ШІ сприяє вдосконаленню методів навчання, забезпечуючи автоматизацію щоденних процесів, персоналізацію освітнього середовища та підвищення ефективності освітніх програм. Визначено основні аспекти використання ШІ в освітньому процесі, зокрема у створенні адаптивних навчальних моделей, розширенні доступу до освіти та застосуванні аналітики для вдосконалення педагогічних підходів.
Джерело: https://academy-vision.org/index.php/av/article/view/1737