Автор: Шелестова Л.
Назва статті: Профільна середня освіта в Україні: розроблення змісту та формування профілів
Ключові слова: профільна середня освіта, академічне та професійне спрямування, державний стандарт, світні галузі, ормування профілів
Анотація. Автор статті акцентує на двох основних напрямах профільного навчання: академічному та професійному, які дозволяють учням орієнтуватися на подальше навчання або професійну діяльність. Розглянуто питання індивідуалізації навчання, що забезпечує відповідність освітнього процесу здібностям та інтересам учнів. Також проаналізовано внесок таких науковців, як В. Кремень, О. Топузов, Т. Засєкіна та ін., які запропонували нові підходи до конструювання змісту профільної освіти. Наголошено на важливості збалансованості між обов’язковим загальноосвітнім ядром і варіативним змістом, що дає змогу реалізувати профільне навчання на високому рівні. Здійснено спробу моделювання профілів навчання академічного та професійного спрямування, наведено відповідні приклади.
Джерело: https://pi.iod.gov.ua/ojs/index.php/pi/article/view/3