Журнал: «Науковий вісник Вінницької академії безперервної освіти» №1, 2024

Автор: Шкляєва Г., Бровата О., Дорошенко Т.

Назва статті: Педагогічні умови виховання моральності дошкільників: інноваційний погляд

Анотація. Мета статті полягає у дослідженні сучасних вимог національного виховання у світлі морально-духовного розвитку особистості, її розвиненості, вихованості, моральності. Методологія дослідження ґрунтується на поєднанні загальнофілософського наукового мислення, психолого-педагогічних концепціях і теоріях наукового пізнання, системно-діалектичному та синергетичному підходах відображення дійсності. В основу багаторівневої системи наукового пізнання покладено методологію міждисциплінарних досліджень (загальні закони філософії та логіки наукового пізнання, закономірності та принципи педагогіки, вчення класиків вітчизняної та зарубіжної педагогіки). Наукова новизна полягає в аналізі та систематизації наукової літератури з проблеми дослідження, класифікації та узагальненні психолого-педагогічних джерел щодо виховання моральності дошкільників, що дало змогу виділити теоретичні підходи до досліджуваної проблеми та допомогло сформулювати педагогічні умови виховання моральності дітей дошкільного віку.

Джерело:https://journals.academ.vinnica.ua/index.php/ped-psyh/article/view/163