Журнал «Імідж сучасного педагога» №2 (215), 2024

Автор: Пищик О.

Назва статті: Роль соціальних мереж у трансформації сучасної освітньої парадигми

Ключові слова: соціальні мережі; освітній процес; інформаційні технології; комунікація; дистанційне навчання

Анотація.  Розкривається актуальність використання інформаційних технологій у сфері освіти з акцентом на ролі соціальних мереж як інструментів для покращення комунікаційних процесів між учасниками освітнього процесу. У центрі уваги – трансформація освітньої парадигми під впливом соціальних мереж, що вимагає не тільки технічного, але й методологічного підходу до розуміння їхньої ролі в освітньому процесі. Аналізується, як соціальні мережі можуть стати ефективним ресурсом для забезпечення нових якостей навчання, виховання, методичної та управлінської діяльності в закладах освіти. Розглянуто приклади інтегрування соціальних мереж в освітній процес, визначено потенційні можливості та виклики, а також надано рекомендації щодо ефективного використання цих платформ для розвитку комунікативних навичок і підтримки духовного збагачення здобувачів освіти.

Джерело: http://isp.poippo.pl.ua/article/view/299977/296021