ПЕДАГОГІЧНА ЖИТОМИРЩИНА

№1 (33), 2024

Електронний науково-методичний журнал

Засновник:  Комунальний заклад «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної ради

Рік заснування:  2016

Періодичність видання: 4 рази на рік

Галузь науки:  педагогічна

Мова видання:  українська

Проблематика:  висвітлення питань теорії і практики освіти

 

Головний редактор Смагін І.І.

Редакційна колегія

Коректор Макарова Н.М.

Поліграфічна верстка Гаврилюк І.С.

  • Редакція залишає за собою право виправляти і скорочувати надіслані матеріали, не порушуючи їхнього змісту.
  • Редакція може не поділяти думку авторів.
  • За достовірність фактів, власних імен, географічних назв та інших відомостей несуть відповідальність автори публікацій.

Рекомендовано до друку вченою радою КЗ «Житомирський ОІППО» ЖОР

Протокол №2 від 28.03.2024

Поштова адреса редакційної колегії: 10029 м. Житомир, вул. Покровська, 20-Б, комунальний заклад «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної ради, тел./факс: (0412) 47-36-58.

Електронна пошта: centrmetodinform@gmail.com

Підготовлено до друку лабораторією навчально-методичної інформації КЗ «Житомирський ОІППО» ЖОР

Вимоги до оформлення матеріалів журналу

Практичні рекомендації до підготовки та написання науково-методичних статей

 

ЗМІСТ

 

Наукові публікації
О. Пастовенський
Порівняльний аналіз моделей профільної середньої освіти в Україні на сучасному етапі
О. Дікова-Фаворська
Соціалізація у фокусі соціології
А. Шегеда
Створення факторно-критеріальної моделі вимірювання розвитку освітніх показників
Л. Крилова
Формування самоосвітньої компетентності учнів як важливої складової освітнього процесу у школі
Л. Фамілярська
Групова робота онлайн у базовій освіті Нової української школи
Ж. Климчук
Формування логіко-математичної компетентності дошкільника за допомогою квест-ігор
Актуальне інтерв’ю
Окремі аспекти безпекової діяльності закладу післядипломної освіти
Нова українська школа
М. Гречина
Компетентнісний підхід як основа сучасної освітньої парадигми
Н. Оглобенко
Використання соціальних мереж у навчанні німецької мови у закладах загальної середньої освіти
В. Петрук
Формувальне оцінювання у початкових класах Нової української школи
З досвіду освітян територіальних громад
В. Вітренко
Огляд архівних матеріалів, присвячених Лесі Українці, її родині, близьким і знайомим Косачів
До практичної скарбниці вчителя
М. Горлицький
Плекаймо природу Полісся
Психологічні аспекти освіти
О. Уманець
Перша психологічна допомога під час та після війни
Портрет сучасного керівника
А. Печенюк
Директор закладу освіти – не тільки управлінець
Юридична консультація
Г. Доброльожа
Запитання – відповідь