ЖУРНАЛ «Педагогічний вісник Поділля» №3, 2023

Автори: Микитюк В.

Назва статті: Поєднання традиційних методик і хмарних онлайн-ресурсів

Зміст: Цифрова компетентність вчителя включає в себе: інформаційну грамотність і грамотність даних; комунікацію та співпрацю; створення цифрового контенту: безпеку (включаючи цифрове благополуччя та компетентності, повʼязані з кібербезпекою): розвʼязання проблем. Сучасність диктує свої правила та розставляв прори-тети в роботі вчителя. Становлення і розвиток суспільства породжують гостру необхідність у вчителях, що володіють високою професійною компетентністю та вмінням заціка-вити учнів у вивченні географії, Нинішні учні – це вже не ті люди, для яких було розроблено нашу систему освіти.

Аналізуючи свій досвід, дедалі більше відчуваю розрив між традиційним стилем викладання та сподіваннями моїх учнів. На мою думку, причиною цього в відмінність у мисленні дітей, які виросли на компʼютерних іграх і від народження оточені цифровими технолопями, і мисленні вчителів. Отже, освіта мас змінитися, щоб бути на рівні сучасних вимог.

Більш докладно зі статтею можна ознайомитись  за посиланням https://drive.google.com/file/d/1jPUq2ea-iv7Q1PIEGbC8GXRvSi3A5hsW/view