Джерело: http://perspectives.pp.ua/index.php/vno/article/view/5762/5795
Автори: Рябошапка О.В., Кравчук О.В.
Назва статті: Підготовка майбутніх педагогів до реалізації принципу наступності між дошкільною та початковою ланками освіти
Ключові слова: наступність, підготовка педагогів, дошкільна освіта, початкова освіта, освітня програма, діти дошкільного віку, молоді школярі.
Анотація. У статті піднято проблему підготовки майбутніх педагогів до реалізації принципу наступності між дошкільною та початковою панками освіти. З’ясовано, що така потреба спричинена вимогами сьогодення, що потребує безперервності освіти. Вимоги ринку праці також вимагають фахівця нової формації, здатного до здобуття освіти протягом життя. Зазначено, що входження України до Європейського Союзу виступають передовою реформування освіти та її євроінтеграції.
У статті зазначено провідних дослідників принципу наступності, визначено підґрунтя необхідності здійснення наступності дошкільною та початковою освітою на законодавчому рівні. З’ясовано, що одним з основних принципів, на яких базується освіта є принцип наступності. У визначенні поняття «наступність» притримуємося тлумачення О. Ковшар як педагогічної категорії, що являє собою взаємозв’язок різних етапів розвитку, сутність якого полягає у відновленні і збереженні на новому етапі елементів і характеристик попередніх.
Мета статті полягає у необхідності розкрити особливості підготовки майбутніх педагогів до реалізації принципу наступності між дошкільною та початковою ланками освіти на прикладі фахової підготовки здобувачів вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.