В українських школах завелика кількість предметів, – міністр.
Оксен Лісовий заявив, що та кількість предметів, яка наразі викладається учням, є складною для засвоєння. За останні роки психологічне і розумове навантаження на дітей є дуже високим.
Масштаб втрат українського учнівства може бути неймовірним.
Дослідники наголошують, що що проблема навчальних втрат і навчальних розривів є украй гострою й потребує якнайшвидшого напрацювання комплексу дій, спрямованих на її розв’язання.
Головними мають бути не предмети, а знання, – омбудсмен.
Освітній обдусмен Сергій Горбачов переконаний, що головним завданням навчання молоді має бути не кількість «предметів», а знання та компетентності, які здобудуть школярі.
Школи недостатньо адаптивні при плануванні навчання.
Дослідження, що презентовано Державною службою якості освіти, свідчить про те, що вчителі та шкільні адміністрації демонструють недостатню гнучкість при плануванні освітнього процесу в умовах війни.
Плагіат стане офіційною підставою відрахування з вишу.
Міністерство освіти і науки пропонує включити факт порушення академічної доброчесності до переліку офіційних підстав для відрахування студента з закладу вищої освіти.
Уряд розгляне впровадження статевого виховання у школах.
У відповідь на петицію, що набрала необхідну кількість підписів, Президент звернувся до уряду з проханням опрацювати питання впровадження обов’язкового статевого виховання у закладах освіти.
Деякі учасники НМТ створюють кілька персональних кабінетів.
Деякі вступники під час реєстрації на НМТ створюють кілька кабінетів за різними документами, чим обмежують можливість інших учасників взяти участь у тестуванні, зокрема, за кордоном.
Паузи у навчанні школи компенсують домашніми завданнями.
Здебільшого компенсація втрат навчального часу школярів, спричинена повітряними тривогами та відключенням електроенергії, здійснюється за рахунок самостійної роботи учнів.
МОН планує терміново створити умови для вільної роботи вчителів.
За словами міністра освіти і науки, однією з термінових змін, яких потребує українська освіта, є створення умов для творчої та вільної роботи вчителів та викладачів.
Хімія та фізика є аутсайдерами серед вступників до вишів.
Серед предметів НМТ, який випускники шкіл складатимуть як третій предмет, фізику або хімію обирає близько 3% учасників тестування. Лідером вибору вступників є історія України.