Головні події освітянського тижня 

Оприлюднено демоверсію тесту НМТ з математики.

Демонстраційний тест є аналогічним до тесту, який буде застосований під час відбору абітурієнтів для вступу на спеціальності бакалавра (медичного магістра) за структурою, типами завдань, тривалістю їх виконання.

 

У МОН планують удосконалювати цифрові іспити.

Світовий банк має намір інвестувати в удосконалення програмного забезпечення національного мультипредметного тесту, вступних іспитів до магістратури та єдиного державного кваліфікаційного іспиту.

 

Асоціація міст просить в уряду кошти на зарплати вчителів.

Розмір освітньої субвенції у 2023 році складає 87,5 млрд, що на 20% менше ніж у 2022-му. Асоціація міст України звернулась до уряду, щоб той погасив 8,5 млрд дефіциту освітньої субвенції.

 

Старша школа може стати білінгвальною.

У МОН зазначають, що одним із напрямів реформи освіти є впровадження білінгвальної освіти у курс старшої школи, де профільний предмет викладається шляхом білінгвального вивчення – українською і англійською мовами.

 

28 країн уже підтвердили створення НМТ центрів.

Реєстрація на НМТ стартує у квітні. До цього часу буде оголошений повний перелік країн та міст, в яких буде проведений національний мультипредметний тест для вступників, які перебувають за кордоном.

 

Учителям доручили запобігати поширенню руху «Рьодан».

Міністерство освіти і науки занепокоєне поширенням агресивної субкультури «Рьодан» серед підлітків, через що педагогічним працівникам рекомендовано вжити заходів, які мають запобігти поширенню явища.

 

Більшість українців проти вивчення російської у школах.

Згідно з дослідженнями, кількість українців, які вважають російську непотрібною для вивчення, постійно зростає. Наразі 52% українців вважають, що російську взагалі не варто вивчати у школах.

 

Історія й іноземна стануть обов’язковими шкільними іспитами.

Парламентський Комітет з питань освіти, науки та інновацій рекомендував ВР прийняти законопроєкт, яким передбачено проведення ДПА для учнів 9 та 11 класів з 4 обов’язкових предметів.

 

Українці не хочуть бачити російських авторів у шкільній програмі.

У громадській думці українців зберігається тенденція до зниження ролі російських авторів у шкільних програмах. 38% українців вважають, що російських авторів узагалі не варто вивчати у школах.