Журнал «Практика управління дошкільним закладом» №1, 2022

Автор: Ольга Назаренко, Наталія Олексюк

Назва статті: Як за допомогою профстандарту вибудувати індивідуальну траєкторію професійного розвитку педагога

Автори розповідають про використання професійного стандарту «Вихователь закладу освіти» та надання педагогу кваліфікованої допомоги.

Пропонується чотири кроки побудови індивідуальної траєкторії професійного розвитку.

  1. Визначити пріоритети

Перегляд професійних стандартів, ознайомлення з досягненнями дошкільної освіти.

  1. Здійснити самооцінювання

Усвідомлення ролі самооцінювання.

  1. Поставити цілі

Чіткість вибору стратегічних цілей, взаємозв’язок їх з завданнями спрямованими на вдосконалення методичного напрямку та розвитку компетентностей.

  1. Розробити план реалізації цілей

Оформлення плану. Передбачення цілей та завдань.

Зі змістом статті мо