Автор: В. Бобер
Назва статті: Освітнє середовище дитячого садка : що врахувати під час самооцінювання
Джерело інформації: журнал «Вихователь – методист дошкільного закладу» № 12, 2021
Зміст: Автор підкреслює можливість самооцінювання освітнього середовища, як необхідність для дитячого садка.
Освітнє середовище розглядається як сукупність об’єктивних зовнішніх умов, чинників, соціальних об’єктів, необхідних для успішного функціонування галузі.
Пропонується перелік складових процесу оцінювання освітнього середовища.
Виокремлюються вимоги та критерії для самооцінювання освітніх та управлінських процесів за 4 напрямками.
Комплексний підхід допоможе визначити повноцінність використання ресурсів освітнього середовища під час роботи з дітьми.
Важливо аналізувати взаємодію дітей в організованому освітньому просторі, який забезпечує комфортність та безпечність.
Зі змістом статті можна ознайомитись у бібліотеці ОІППО (м. Житомир, вул. Покровська, 20 б).