Журнал «Практика управління закладом освіти» №12, 2021

Автор: Оксана Федоренко

Назва статті: Школа для всіх дітей, або як застосовувати адаптації та  модифікації в освітньому процесі

Джерело інформації: «Практика управління закладом освіти» №12, 2021

Зміст: Автор пропонує педагогам варіанти адаптацій та модифікацій для забезпечення в освітньому процесі з метою забезпечення якосної участі та діяльності учнів з особливими потребами під час уроків.

Цей процес має базуватись на дотриманні основних прав і свобод людини, забезпечити рівний доступ до якісної освіти.

Визначаються підходи до роботи педагогів в умовах учнівського багатоманіття.

Виокремлено таку складову як  додаткова підтримка учнів з боку фахівців ІЦР при оцінюванні особливих освітніх потреб та можливостей дитини.

Опрацьовано роль адаптацій та модифікації. Розглянуто їх загальні варіанти через конкретні напрями і завдання.

Наведено приклади адаптації та модифікації під час уроків фізкультури, музики та мистецтва.

Вибір адаптації/модифікації має бути індивідуальним.

Зі змістом статті можна ознайомитись у бібліотеці ОІППО (м. Житомир, вул. Покровська, 20 б).