Назва: Нові обрії загальної середньої освіти Житомирщини. Інформаційно-методичний збірник.
Автор: Якухно І.І., Денисенко В. Ф.
Рік: 2008
Сторінок: 172
ISBN: 978-966-655-327-3 |
Читати далі…
Якухно І.І., Денисенко В.Ф.
Нові обрії загальної середньої освіти Житомирщини. Інформаційно-методичний збірник. – Житомир: «Полісся», 2008. – 172 с.
ISBN 978-966-655-327-3
Збірник містить інформаційно-методичні матеріали з теорії та розвитку гімназій, ліцеїв, колегіумів, які функціонують в області, коротку характеристику, напрями їхньої діяльності та досягнення.
Тут подано також нормативні документи щодо організації навчально-виховного процесу у вказаних закладах.
Розрахований на працівників районних та міських відділів (управлінь) освіти, методичних служб та керівників загальноосвітніх навчальних закладів.
ЗМІСТ
1. Вступ |
3 |
2. Житомирський обласний педагогічний ліцей |
10 |
3. Житомирська гуманітарна гімназія №1 |
15 |
4. Малинський загальноосвітній навчально-виховний комплекс «Школа-ліцей №1 імені Ніни Сосніної» |
18 |
5. Житомирська міська гуманітарна гімназія №23 ім. М. Й. Очерета |
20 |
6. Слободороманівська школа-гімназія |
25 |
7. Житомирська школа-ліцей №2 |
28 |
8. Бердичівська міська гуманітарна гімназія №2 |
32 |
9. Коростишівська гуманітарна гімназія №5 |
37 |
10. Овруцька гімназія імені Андрія Малишка |
40 |
11. Радомишльська гімназія |
42 |
12. Радомишльський ліцей №1 ім. Т. Г. Шевченка |
46 |
13. Черняхівська гімназія |
49 |
14. Селянщинський спортивний ліцей Черняхівського району |
51 |
15. Головинська гімназія Черняхівського району |
53 |
16. Високівська гімназія Черняхівського району |
55 |
17. Ліцей приватного навчального закладу “Інститут підприємництва та сучасних технологій” |
57 |
18. Житомирський ліцей №25 ім. М. О. Щорса |
60 |
19. Житомирський міський колегіум |
65 |
20. Новоград-Волинський колегіум |
71 |
21. Андрушівська гімназія |
74 |
22. Володарсько-Волинська гімназія |
77 |
23. Новогуйвинська гімназія Житомирського району |
81 |
24. Житомирський екологічний ліцей №24 |
84 |
25. Житомирська міська гімназія №3 |
88 |
26. Баранівська гімназія |
91 |
27. Гришковецька гімназія Бердичівського району |
97 |
28. Озерненська гімназія Житомирського району |
100 |
29. Попільнянська гімназія №1 |
104 |
30. Романівська гімназія |
107 |
31. Вацлавпільська гімназія Червоноармійського району |
110 |
32. Житомирський міський ліцей при Житомирському державному технологічному університеті |
112 |
33. Коростенська міська гімназія |
117 |
34. Житомирська приватна гімназія «Ор Авнер» |
119 |
35. Білилівська гімназія Ружинського району |
122 |
36. Миропільська гімназія Романівського району |
124 |
37. Про застосування Закону України «Про загальну і середню освіту» щодо розширення мережі та організації навчально-виховного процесу у гімназіях, ліцеях, колегіумах |
126 |
38. Інструкція про організацію та діяльність гімназії |
137 |
39. Інструкція про організацію та діяльність ліцею |
146 |
40. Про застосування окремих положень законодавства про освіту щодо функціонування гімназій, ліцеїв, колегіумів |
156 |
41. Інструкція про порядок конкурсного приймання дітей (учнів, вихованців) до гімназій, ліцеїв, колегіумів, спеціалізованих шкіл (шкіл-інтернатів) |
161 |
|
Назва: Філософсько-правове осмислення сучасної освітньої діяльності
Автор: Арешонков В.Ю., Смагін I.I.
Рік: 2004
Сторінок: 147 |
Читати далі…
Арешонков В.Ю., Смагін I.I.
Філософсько-правове осмислення сучасної освітньої діяльності: Посібник для вчителя. – Житомир: ОІППО, 2004. – 147 с.
У посібнику розглядаються з точки зору синергетичної парадигми такі проблеми сучасної філософії освіти, як профільне навчання, ідеологія освіти, управління в системі освіти. Дається характеристика правовому полю освітньої діяльності у загальноосвітньому закладі.
Посібник розрахований на слухачів системи післядипломної педагогічної освіти та студентів педагогічних ВНЗ.
ЗМІСТ
Передмова |
4 |
Філософія освіти та виклики постсучасності |
6 |
Ідеологічний вимір освіти |
23 |
Сучасне управління освітою: синергетичний підхід |
82 |
Правова регламентація діяльності закладу загальної середньої освіти |
99 |
Післямова |
130 |
Додаток |
131 |
|
Назва: Методичні рекомендації до експертного оцінювання підручників із правознавства для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів
Автор: Смагін І.І.
Рік: 2010
Сторінок: 33 |
Смагін I.I.
Методичні рекомендації до експертного оцінювання підручників із правознавства для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів / Ігор Іванович Смагін. – Житомир : ЖОІППО, 2010.-33 с.
Методичні рекомендації розроблено відповідно до положень і норм Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», з урахуванням вимог Державного стандарту базової і повної середньої освіти, навчальної програми «Правознавство (практичний курс)» для 9-х класів навчальних закладів, рекомендованої МОН України (лист від 21.05.08 р. № 1/11-1969), Державних санітарних норм і правил «Гігієнічні вимоги до друкованої продукції для дітей», затверджених наказом МОЗ України від 18 січня 2007 р. № 13, вимог Стандарту Державного комітету телебачення і радіомовлення України «Поліграфія. Підручники і навчальні посібники для середніх загальноосвітніх навчальних закладів. Загальні технічні вимоги» (СОУ 22.2 -02477019-07:2007).
Методичні рекомендації адресовані методистам і вчителям, які беруть участь в апробації підручників і посібників, всім, хто цікавиться теорією шкільного суспільствознавчого підручника і бере участь у творенні сучасних навчальних книг.
ЗМІСТ
Передмова |
2 |
1. Теоретичні засади оцінювання функціональної ефективності підручників з навчального предмета «Правознавство. Практичний курс» |
3 |
2. Опитувальний лист для оцінювання функціональної ефективності підручників із навчального предмета «Правознавство. Практичний курс» |
12 |
3. Система оцінювання функціональної ефективності підручників з навчального предмета «Правознавство. Практичний курс» |
17 |
Понятійно-термінологічний словник |
31 |
Список використаних джерел і літератури |
32 |
|
Назва: Формування громадянської компетентності учнів у процесі навчання правознавства: навчально-методичний посібник для студентів
Автор: Булда А.А., Смагіна Т.М.
Рік: 2008
Сторінок: 88 |
Читати далі…
Булда А.А., Смагіна Т.М.
Формування громадянської компетентності учнів у процесі навчання правознавства: навчально-методичний посібник для студентів / Анатолій Андрійович Булда, Таїса Миколаївна Смагіна. Київ: НПУ, 2010. – 88 с.
У посібнику на прикладах конкретних уроків висвітлено методику формування громадянської компетентності учнів у процесі навчання правознавства. Уточнено зміст понять «компетентність», «компетенція», «громадянська компетентність».
Посібник розрахований на студентів історичних факультетів педагогічних університетів, учителів та методистів з історії і правознавства
ЗМІСТ
Вступ |
4 |
Проблема формування компетентності, учнів у науковій літературі |
6 |
Міжгтредметний підхід у формуванні громадянської компетентності учнів у процесі навчання правознавства |
24 |
Умови формування громадянської компетентності школярів на уроках правознавства |
32 |
Розробки уроків за окремими темами |
47 |
Література |
73 |
|
Назва: Тьютор – організатор і керівник дистанційного курсу
Автор: Колос К.Р.
Рік: 2011
Сторінок: 74 |
Читати далі…
Рецензенти:
О. М. Спірін, доктор педагогічних наук, доцент Житомирського державного університету імені Івана Франка
Ю. М. Богачков, кандидат технічних наук, провідний науковий співробітник Інституту інформаційних технологій і засобів навчання Національної академії педагогічних наук України
Колос К. Р.
“Тьютор – організатор і керівник дистанційного курсу”: методичні рекомендації / Видавець В.Б. Котвицький, 2011. – 74 с.
У методичних рекомендаціях розглянуті основні складові дистанційного навчального процесу. Це роль і місце тьютора, студент у дистанційному навчанні та особливості організації та проведення дистанційного курсу. Показано, що дистанційний курс має складну структуру і передбачає діяльнісний підхід, активне спілкування та роботу в малих групах. Висвітлено доцільність впровадження дистанційного навчання в інститутах післядипломної педагогічної освіти, що дозволить надати процесу розвитку предметної компетентності вчителів інформатики особистісного характеру. Книга призначена для адміністрації ВНЗ, студентів педагогічних ВНЗ, вчителів предметників, в тому числі вчителів інформатики.
Зміст
Вступ |
5 |
1. Основи дистанційної освіти |
6 |
1.1. Теоретичні, методологічні і практичні аспекти дистанційного навчання |
6 |
1.2. Дистанційна освіта за кордоном і на Україні |
16 |
1.2.1. Дистанційна освіта за кордоном |
16 |
1.2.2. Дистанційна освіта в Росії |
19 |
1.2.3. Дистанційна освіта в Україні |
21 |
1.3. Інформаційні технології та їх застосування в дистанційному навчанні |
25 |
1.4. Телекомунікаційні сітки та Інтернет в дистанційному навчанні |
26 |
1.5. Системи дистанційного навчання, їх порівняльна характеристика |
27 |
1.5.1. MOODLE |
29 |
1.5.2. Claroline |
30 |
1.5.3. Dokeos |
31 |
1.6. Система дистанційного навчання в умовах навчального закладу |
32 |
1.7. Розвиток предметно-орієнтованих професійних компетентностей учителів інформатики в умовах дистанційного навчання в системі післядипломної педагогічної освіти |
33 |
2. Структура дистанційного курсу (розгляд та аналіз структури дистанційного курсу на прикладі) |
36 |
3. Тьютор. Студент |
37 |
3.1. Тьютор – ключова фігура дистанційного навчання |
37 |
3.2. Модель тьютора |
38 |
3.3. Функції тьютора-організатора |
40 |
3.4. Підготовка тьютора |
41 |
3.5. Портфоліо тьютора |
42 |
3.6. Характеристика дистанційного студента |
42 |
3.7. Допомога студентам |
44 |
3.8. Труднощі дистанційних студентів |
45 |
4. Організація та проведення дистанційного курсу |
47 |
4.1. Умови підвищення ефективності навчального процесу в дистанційному курсі |
48 |
4.2. Підготовка дистанційного курсу до навчального процесу |
48 |
4.3. Обов’язки тьютора на етапі підготовки до навчання |
49 |
4.4. Обов’язки тьютора на етапі навчання |
51 |
4.5. Основні функції тьютора при здійсненні контролю в дистанційному курсі |
52 |
4.6. Компетентнісний підхід в шкільному курсі інформатики |
53 |
Глосарій |
56 |
Список використаної літератури |
60 |
Додатки |
63 |
|
Назва: Методичні рекомендації до вивчення курсу “Теорії держави і права”
Автор: Методичні рекомендації підготувала Т.М. Смагіна
Рік: 2004 |
Методичні рекомендації підготувала Т.М. Смагіна – методист з правознавства лабораторії історії та правознавства Житомирського ОІППО.
Методичні рекомендації схвалені та рекомендовані до друку науково-методичною радою Житомирського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти (протокол №7/5 від 18.11.2004 року).
При складанні методичних рекомендацій використані програми:
1. Основи правознавства. 9 клас. Котюк І.І.
2. «Правознавство» для шкіл (класів), гімназій, ліцеїв з поглибленим вивченням правознавства Усенко І.Б., Омельченко І.К., Максимова С.В., Наровлянський О.Д.
3. Програма вивчення дисципліни «Теорія держави і права» (коледж), підготовленна доктором юридичних наук В.М. Марчуком.
Відповідальний за випуск – І.І. Смагін, проректор з науково-методичної роботи Житомирського ОІППО.
|
Назва: Методично-нормативне забезпечення курсу “Основи конституційного права”
Автор: Смагін I.I., Смагіна Т.М.
Рік: 2005 |
Автор:
Смагін I.I. – проректор з науково-методичної роботи Житомирського ОІППО
Смагіна Т.М. – методист з правознавства лабораторії історії та правознавства Житомирського ОІППО
Методичні рекомендації підготував І.І. Смагін – кандидат наук з державного управління, проректор Житомирського ОІППО.
Методичні рекомендації схвалені та рекомендовані до друку методичною радою Житомирського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти (протокол №5/1 від 03.10.2005 року).
Відповідальний за випуск – В.Ю. Арешонков
Верстка і оригінал-макет: С.А. Грабченко
|
Назва: Еколого-психологічні чинники сучасного способу життя
Автор: Ю.М. ШВАЛБ, О.Л. ВЕРНІК, О.М. ГАРНЕЦЬ, М.М. ЗАБРОЦЬКИЙ, О.С. КИЛИМНИК, К.В. КОСТЮКОВА, А.М. ЛЬОВОЧКІНА, О.В. МАТВІЄНКО, О.В. РУДОМІНО-ДУСЯТСЬКА
Рік: 2007
Сторінок: 267
ISBN: 978-966-644-057-3 |
Читати далі…
УДК 159.922.2
ББК 88.53
Е45
Монографію затверджено на засіданні Вченої ради Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України (протокол №10 від 25 грудня 2006 p.).
У монографії висвітлюються теоретико-методологічні та прикладні аспекти екологічної психолога. Особлива увага приділяється проблемам становлення сучасного способу життя та розвитку екелогічної свідомості.
Монографія розрахована на фахівців у галузі екологічної та соціальної психології, а також на викладачів і студентів психологічних факультетів.
Автори:
Ю.М. ШВАЛБ, О.Л. ВЕРНІК, О.М. ГАРНЕЦЬ, М.М. ЗАБРОЦЬКИЙ, О.С. КИЛИМНИК, К.В. КОСТЮКОВА, А.М. ЛЬОВОЧКІНА, О.В. МАТВІЄНКО, О.В. РУДОМІНО-ДУСЯТСЬКА
Рецензенти:
А. М. КОВАЛЕНКО. доктор психологічних наук, професор:
М. Л. СМУЛЬСОН. доктор психологічних наук.
ISBN 978-966-644-057-3
ЗМІСТ
ПЕРЕДМОВА |
5 |
Розділ І.
TEOPETИKO-МЕТОДОЛОПЧНІ ПРОБЛЕМИ ЕКОЛОГІЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ |
7 |
1 Екологічна психологія як галузь психологічного звання (Ю. Швалб) |
7 |
1.2. Особливості взаємозв’язку принципів психотлогічного дослідження на різних етапах розробки проблеми “людина-довкілля”. (О. Рудоміно-Дусятська) |
17 |
1.3. Класифікація екологічних чинників середовища (А. Льовочкіна) |
36 |
1.4. Сфери життєдіяльності як середовище існування обистості (Ю. Швалб) |
43 |
1.5. Ехолого-психологічний вимір способу життя (Ю. Швалб) |
52 |
Розділ II.
ЕКОЛОГІЧНА ПСИХОЛОГІЯ ОСОБИСТОСТІ ТА СВІДОМОСТІ |
58 |
2.1. Визначення і типології екологічної свідомості (О. Вернік) |
58 |
2.2. Екопсихологічні аспекти дослідження особнстісноі ідентичності (О. Рудоміно-Дусятська) |
66 |
2.3- Зрілість особистості в екопсихологічному вимірі (К. Костюкова) |
84 |
2.4. Інформаційна складова формування екологічної свідомості громадян України (О. Матвієнко) |
109 |
Розділ IIІ.
ЕКОЛОГО-ПСНХОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА СУЧАСНОГО БУТТЯ |
129 |
3.1. Екологічна культура в умовах екологічної кризи (А. Льовочкіна) |
129 |
3.2. Психологічне здоров’я в контексті еколого-психологічного взаємозв’язку людини та інформаційного простору (О. Вернік) |
135 |
3.3. Небезпеки і ризики – невід’ємні складові сучасного способу жіггтя (О. Килимник) |
145 |
3.4. Соціальна агресія як предмет дослідження в екологічній психології (Ю. Швалб) |
156 |
3.5. Екопсихологічні аспекти праці вчителя (М. Заброцький) |
162 |
3.6. Система методів викладання навчальної дисципліни “Екологічна психолоія” (А. Льовочкіна) |
198 |
POЗДІЛ IV.
ВПЛИВ КАТАСТРОФ НА СПОСІБ ЖИТТЯ |
208 |
4.1. Вплив криз та катастроф на екологічну свідоомість (А. Льовочкіна) |
208 |
4.2. Динаміка психлогічних наслідків Чорнобильської катастрофи (Ю. Швалб) |
221 |
4.3. Постчорнобильський соціум як кризова спільнота: соціально-психологічні аспекти |
230 |
4.4. Соціально-психологічні механізми зміни умов життєдіяльності у деприсивних спільнотах ( О. Тарнець) |
239 |
4.5. Оцінка ризиків атомної енергетики очима сучасної молоді (О. Матвієнко) |
267 |
|
Назва: Психологія особистості
Автор: М.М. Заброцький, О.М. Савиченко, І.М. Тичина
Рік: 2008 |
Читати далі…
ББК 88
П86
УДК 159.923
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України як навчальний посібник для вищих навчальних закладів (лист №14/18.2-270 від 06.02.2006 р.)
Рецензенти:
С.Д. Максименко, дійсний член АПН України, заслужений діяч науки техніки України, доктор психологічних наук, професор
Ю.М. Швалб, доктор психологічних наук, професор
П.П. Горностай, кандидат психологічних наук, доцент
Психологія особистості: навчальний посібник / П86 М.М. Заброцький, О.М. Савиченко, І.М. Тичина. – 3-є вид. -Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка, 2008. – 206 с.
У навчальному посібнику викладені основні положення теорій особистості найбільш видатних зарубіжних та вітчизняних персонологів, подані короткі біографічні відомості про них презентовані уривки з їх праць. Питання для самоперевірки та творчі завдання будуть сприяти більш ефективному засвоєнню навчального матеріалу у процесі самостійної роботи.
Для студентів психологічних факультетів вищих навчальних закладів, аспірантів, психологів, педагогів, та всіх, хто цікавиться психологією особистості.
© Заброцький М. М., 2008.
© Савиченко ОМ., 2008.
© Тичина І.М., 2008.
|
Назва: М.М. Заброцький, О.М. Савиченко, І.М. Тичина
Автор: ПСИХОЛОГІЯ ОСОБИСТОСТІ
Рік: 2009
Сторінок: 364
ISBN: 966-8456-66-1 |
Читати далі…
УДК 159.923
ББК 88
П86
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України як навчальний посібник для вищих навчальних закладів (лист № 14/18.2-270 від 06.02.2006 р.)
Рецензенти:
С.Д. Максименко, дійсний член АПН України, заслужений діяч науки і техніки України, доктор психологічних наук, професор
Ю.М. Швалб, доктор психологічних наук, професор
Заброцький М.М., Савиченко О.М., Тичина І.М. / За заг. ред. М.М. Заброцького.
Психологія особистості: Навчальний посібник Київ: Освіта України, 2009. – 364 с.
ISBN 966-8456-66-1
У навчальному посібнику викладені основні положення теорій особистості найбільш видатних зарубіжних та вітчизняних персонологів, подані короткі біографічні відомості про них, презентовані уривки з їхніх праць. Питання для самоперевірки та творчі завдання будуть сприяти більш ефективному засвоєнню навчального матеріалу у процесі самостійної роботи.
Для студентів психологічних факультетів вищих навчальних закладів, аспірантів, психологів та всіх, хто цікавиться психологією особистості.
УДК 159.923
ББК 88
© М.М. Заброцький, 2009
© О.М. Савиченко, 2009
© І.М. Тичина, 2009
© Освіта України, 2009
ЗМІСТ
Передмова |
7 |
Вступ: основи вивчення психології особистості студентами-психологами |
8 |
Розділ І. Психологія особистості: вступ до дисципліни |
10 |
ХОЛЛ К., ЛІНДСЕЙ Г. ТЕОРІЇ ОСОБИСТОСТІ |
11 |
МАДДІ САЛЬВАТОРЕ Р. ОСОБИСТІСТЬ ТА ПЕРСОНОЛОПЯ |
20 |
Розділ II. Психодинамічний напрямок у персонологм |
32 |
КЛАСИЧНИЙ ПСИХОАНАЛІЗ 3. ФРОЙДА |
32 |
ЗИГМУНД ФРОЙД. ДРУГА ЛЕКЦІЯ. ПОМИЛКОВІ ДІЇ |
35 |
Біографічні статті |
43 |
3. ФРОЙД – ШАРЛАТАН ЧИ ПАТОЛОГІЧНИЙ БРЕХУН? |
43 |
3. ФРОЙД-ЖЕРТВА СЕКСУАЛЬНОГО НАСИЛЛЯ |
44 |
ЗБОРОВСЬКА Н.В. 3. ФРОЙД – АВТОР КЛАСИЧНОГО ПСИХОАНАЛІЗУ |
44 |
З ЛИСТУВАННЯ 3. ФРОЙДА І К. ЮНГА |
48 |
ВАН ВАНІНГ А. РОБОТИ ОДНОГО З ПІОНЕРІВ ПСИХОАНАЛІЗУ – САБІНИ ШПІЛЬРЕЙН |
58 |
Розділ III. Неофройдистські теорії особистості |
69 |
ІНДИВІДУАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ. А.АДЛЕР |
69 |
АЛЬФРЕД АДЛЕР ПОРЯТУНОК ЛЮДСТВА ЗА ДОПОМОГОЮ ПСИХОЛОГІЇ |
70 |
АНАЛІТИЧНА ПСИХОЛОГІЯ. К.ЮНГ |
76 |
КАРЛ ГУСТАВ ЮНГ. ПОНЯТТЯ КОЛЕКТИВНОГО НЕСВІДОМОГО |
78 |
ГУМАНІСТИЧНИЙ ПСИХОАНАЛІЗ. Е.ФРОММ |
88 |
ЕРІХ ФРОММ. ІНДИВІД, ЙОГО ВІДОСОБЛЕНІСТЬ І ПОДВІЙНИЙ ХАРАКТЕР СВОБОДИ |
90 |
СОЦІОКУЛЬТУРНА ТЕОРІЯ ОСОБИСТОСТІ К. ХОРНІ |
100 |
КАРЕН ХОРНІ. ПРОБЛЕМИ ШЛЮБУ |
101 |
ДИТЯЧИЙ ПСИХОАНАЛІЗ У РОБОТАХ А. ФРОЙД |
112 |
АННА ФРОЙД. ВСТУП ДО ТЕХНІКИ ДИТЯЧОГО ПСИХОАНАЛІЗУ |
112 |
ЕПІГЕНЕТИЧНА ТЕОРІЯ Е. ЕРІКСОНА |
121 |
ЕРІК ЕРІКСОН. ЖИТТЄВИЙ ЦИКЛ: ЕПІГЕНЕЗ ІДЕНТИЧНОСТІ |
123 |
Розділ IV. Гуманістичні та екзистенціальні теорії особистості |
129 |
ФЕНОМЕНОЛОГІЧНА ТЕОРІЯ ОСОБИСТОСТІ К.РОДЖЕРСА |
129 |
КАРЛ РОДЖЕРС. ЩО ОЗНАЧАЄ СТАВАТИ ОСОБИСТІСТЮ |
130 |
ПСИХОДРАМА Я.МОРЕНО |
144 |
ЯШБ МОРЕНО. КОЛИСКА ПСИХОДРАМИ |
144 |
ТЕОРІЯ САМОАКТУАЛІЗАЦІЇ А. МАСЛОУ |
159 |
АБРАХАМ МАСЛОУ, САМОАКТУАЛІЗОВАНІ ЛЮДИ: ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНОГО ЗДОРОВ’Я |
160 |
ЛОГОТЕРАПІЯ В. ФРАНКЛА |
184 |
ВІКТОР ФРАНКП. ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ ЛОГОТЕРАПІЇ |
185 |
Розділ V. Біхевіоральний, когнітивний та соціально-когнітивний напрямки у персонології |
200 |
КОГНІТИВНА ТЕОРІЯ ОСОБИСТОСТІ. ТЕОРІЯ ОСОБИСТІСНИХ КОНСТРУКТІВ ДЖ.КЕЛЛІ |
200 |
ДЖОРДЖ КЕЛЛІ. СИСТЕМИ ТЛУМАЧЕННЯ |
202 |
СОЦІАЛЬНО-КОГНІТИВНА ТЕОРІЯ ОСОБИСТОСТІ АБАНДУРИ. ТЕОРІЯ СОЦІАЛЬНОГО НАУЧІННЯ ДЖ.РОТТЕРА |
208 |
АЛЬБЕРТ БАНДУРА. НАУЧІННЯ ЧЕРЕЗ ВІДПОВІДНІ НАСЛІДКИ |
209 |
ТЕОРІЯ „ПОЛЯ” К.ЛЕВІНА |
216 |
КУРТ ЛЕВІН. ПСИХОЛОГІЧНЕ ПОЛЕ |
219 |
КУРТ ЛЕВІН. ТОПОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПОЛЯ |
221 |
ТЕОРІЯ КОГНІТИВНОГО ДИСОНАНСУ Л.ФЕСТІНГЕРА |
229 |
ЛЕОН ФЕСТІНГЕР. ВСТУП ДО ТЕОРІЇ КОГНІТИВНОГО ДИСОНАНСУ |
231 |
Розділ VI. Диспозиційний напрямок у психології особистості |
241 |
СТРУКТУРНА ТЕОРІЯ РИС ОСОБИСТОСТІ. Р.КЕТТЕЛЛ |
241 |
ТЕОРІЯ ТИПІВ ОСОБИСТОСТІ. Г.АЙЗЕНК |
244 |
ГАНС ЮРГЕН АЙЗЕНК. СТРУКТУРА ОСОБИСТОСТІ |
245 |
Г. ОЛЛПОРТ І ПСИХОЛОГІЯ ІНДИВІДУАЛЬНОСТІ |
256 |
ІОРДОН ОЛЛПОРТ. ДО ПИТАННЯ ПРО ТЕОРІЇ РИС ОСОБИСТОСТІ |
258 |
Розділ VII. Вітчизняні теорії особистості |
272 |
ЛЕB СЕМЕНОВИЧ ВИГОТСЬКИЙ. СТРУКТУРА І ДИНАМІКА ВІКУ |
273 |
ФІЛОСОФСЬКО-ПСИХОЛОПЧНА КОНЦЕПЦІЯ С.Л.РУБІНШТЕЙНА |
285 |
СЕРГІЙ ЛЕОНІДОВИЧ РУБІНШТЕЙН. ЛЮДИНА ЯК СУБ’ЄКТ ЖИТТЯ |
286 |
ТЄОРІЯ ДІЯЛЬНОСТІ О.М. ЛЕОНТЬЄВА |
299 |
ОЛЕКСІЙ МИКОЛАЙОВИЧ ЛЕОНТЬЄВ. ПРО КАТЕГОРІЇ ПРЕДМЕТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ |
300 |
Г.С.КОСТЮК І РОЗВИТОК ВІТЧИЗНЯНОЇ ПСИХОЛОГІЇ |
315 |
ТІОРІЯ УСТАНОВКИ Д.М.УЗНАДЗЕ |
317 |
ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ УЗНАДЗЕ. ПСИХОЛОГІЯ УСТАНОВКИ |
317 |
СТРУКТУРА ОСОБИСТОСТІ К.К.ПЛАТОНОВА |
332 |
КОСТЯНТИН КОСТЯНТИНОВИЧ ПЛАТОНОВ, КОНЦЕПЦІЯ ДИНАМІЧНОЇ ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ СТРУКТУРИ ОСОБИСТОСТІ |
332 |
Розділ VIII. Психологічні школи |
342 |
ФРІЦ ПЕРЛЗ. ГЕШТАЛЬТ-ПСИХОЛОПЯ |
346 |
Розділ IX. Порівняльний аналіз теорій особистості |
353 |
ПРЕДМЕТНИЙ ПОКАЖЧИК |
358 |
ІМЕННИЙ ПОКАЖЧИК |
359 |
РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА |
360 |
|
Назва: Основи вікової психології
Автор: Заброцький М.М.
Рік: 2009
Сторінок: 112
ISBN: 966-7924-07-6 |
Читати далі…
ББК 88.37я73
З 12
Рецензенти:
доктор психологічних наук, професор Максименко С.Д.
кандидат психологічних наук, доцент Коломінський Н.Л.
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (лист № 637 від 07.05.98)
Заброцький М.М.
Основи вікової психології. Навчальний посібник. —Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2009.— 112 с.
ISBN 966-7924-07-6
У посібнику розглянуто основні теоретичні концепції провідних вітчизняних та зарубіжних вчених у сфері індивідуального розвитку людської психіки, охарактеризовано закономірності її формування від народження до зрілості.
Для студентів, викладачів і всіх, хто цікавиться проблемами вікової психології.
ББК88.37я73
Охороняється законом про авторське право. Жодна частина видання не може бути відтворена в будь-якому вигляді без дозволу автора чи видавництва.
© Заброцький М.М., 2001
© Навчальна книга – Богдан, макет, художнє оформлення, 2009
ЗМІСТ
Передмова |
4 |
Тема 1. Предмет та методи вікової психології |
5 |
1.1. Предмет вікової психології як науки |
6 |
1.2. Загальна характеристика віку |
7 |
1.3. Теоретичні концепції вікової психології |
8 |
1.4. Методи вікової психології |
15 |
Тема 2. Загальна характеристика онтогенезу людської психіки |
19 |
2.1. Розвиток і формування |
20 |
2.2. Особливості психічного розвитку |
21 |
2.3. Рушійні сили розвитку психіки |
23 |
2.4. Навчання, виховання та розвиток психіки |
28 |
2.5. Вікова періодизація психічного розвитку |
30 |
Тема 3. Психологічні особливості дошкільного віку |
33 |
3.1. Особливості психічного розвитку немовляти |
34 |
3.2. Початковий розвиток особистості на етапі раннього дитинства |
40 |
3.3. Психологічні особливості розвитку особистості дитини дошкільного віку |
45 |
3.4. Психологічна готовність дітей до школи. Шестирічні діти |
54 |
Тема4. Психологічні особливості молодшого школяра |
57 |
4.1. Загальна психологічна характеристика ситуації розвитку молодшого школяра |
58 |
4.2. Навчальна діяльність молодших школярів |
61 |
4.3. Розвиток пізнавальних психічних процесів |
64 |
4.4. Формування особистості дитини в початкових класах |
68 |
Тема 5. Психологічні особливості підлітка |
71 |
5.1. Загальна характеристика підліткового віку |
72 |
5.2. Стосунки з однолітками та дорослими |
76 |
5.3. Розвиток пізнавальних процесів |
80 |
5.4. Формування особистості підлітка |
84 |
Тема 6. Психологічні особливості юнацтва |
91 |
6.1. Загальна характеристика ранньої юності |
92 |
6.2. Взаємини з дорослими та однолітками |
93 |
6.3. Пізнавальні процеси і розумовий розвиток |
98 |
6.4. Формування особистості в період ранньої юності |
101 |
Додаткова література |
107 |
Психологічний словничок |
108 |
|
Назва: Эколого-психологические факторы современного образа жизни
Автор: Ю.М. Швалб, А.Л. Верник, О.Н. Гарнец, М.М. Заброцкий, Е.С. Килимник, К.В. Костюкова, Е.Н. Кузьменко, А.М. Левочкина, О.В. Матвиенко, О.М. Паламарчук, Е.В. Рудомино-Дусятская
Рік: 2009
Сторінок: 458
ISBN: 978-966-485-033-6 |
Читати далі…
ББК 88.45
Э40
Монография утверждена на заседании Ученого совета Института психологии им. Г. С. Костюка АПН Украины (протокол N9 10 от 25 декабря 2006 г.)
Авторы: Ю. М. Швалб – 1.1, 1.4, 1.5, 3.6, 4.2, 4.3; А. Л. Верник -2.1,3.3,3.4; О. Н. Гарнец – 4.5; М М. Заброцкий – 3.7; Е. С. Килимник- 3.5; К. В. Костюкова – 2.3; Е. Н. Кузьменко – 4.4; А. М. Левочкина – 1.3, 3.1, 3.8, 4.1; О. В. Матвиенко – 2.4, 4.6; О. М. Паламарчук -3.2; Е.В. Рудомино-Дусятская – 1.2,2.2.
Рецензенты:
А. Б. Коваленко, доктор психологических наук, профессор;
М.Л. Смульсон, доктор психологических наук.
Розглянуто теоретико-методологічні та приклади аспекти екологіної психології. Особливу увагу придшено проблемам становления сучасного способу життя та розвитку екологічної свідомості.
Розрахована на фахівців у галузі екопогічної та соціальної психології, а також на викладачів i студентів психологічних факультетів.
Эколого-психологические факторы современного образа жизни: Монография / Под ред. Ю. М. Швалба. – 2-е изд., пере-раб. и доп.- Житомир: Изд-во ЖДУ им. И. Франко, 2009. – 458 с.
ISBN 978-966-485-033-6
Рассмотрены теоретико-методологические и прикладные аспекты экологической психологии. Особое внимание уделено проблемам становления современного образа жизни и развития экологического сознания.
Рассчитана на специалистов в отрасли экологической и социальной психологии, а также на преподавателей и студентов психологических факультетов.
Содержание
Предисловие |
5 |
Раздел 1. Теоретико-методологические проблемы экологической психологии |
|
1.1. Экологическая психология как отрасль психологического знания |
7 |
1.2. Взаимосвязь методологических принципов -психологического исследования на разных этапах разработки проблемы «человек-окружающая среда» |
15 |
1.3. Факторы окружающей среды |
39 |
1.4. Сферы жизнедеятельности как среда существования личности |
53 |
1.5. Эколого-психологическое измерение образа жизни |
65 |
Раздел 2. Экологическая психология личности и сознания |
|
2.1. Определения и типологии экологического сознания |
74 |
2.2. Эколого-психологические аспекты исследования личностной идентичности |
86 |
2.3. Зрелость личности в экопсихологическом измерении |
111 |
2.4. Информационная составляющая формирования экологического сознания граждан Украины |
144 |
Раздел 3. Эколого-психологическая культура современного бытия |
|
3.1. Экологическая культура в условиях экологического кризиса |
171 |
3.2. Роль материальных и духовных факторов в формировании эколого-экономической культуры современного предпринимателя |
178 |
3.3. Время в образе жизни личности: эколого-психологический аспект |
208 |
3.4. Психологическое здоровье в контексте взаимосвязи человека и информационного пространства |
217 |
3.5. Опасности и риски как неотъемлемые составляющие современного образа жизни |
231 |
3.6. Социальная агрессия как предмет исследования в экологической психологии |
245 |
3.7. Эколого-психологические аспекты педагогического труда |
254 |
3.8. Система методов преподавания учебной дисциплины «Экологическая психология» |
305 |
Раздел 4. Кризисы и катастрофы в образе жизни современного человека |
|
4.1. Влияние кризисов и катастроф на экологическое сознание |
318 |
4.2. Динамика психологических последствий Чернобыльской катастрофы |
337 |
4.3. Постчернобыльский социум как кризисное сообщество: социально-психологические аспекты |
351 |
4.4. Экологические катастрофы и образ жизни сообщества |
365 |
4.5. Социально-психологические механизмы изменения условий жизнедеятельности в депрессивных сообществах |
392 |
4.6. Особенности отношения молодежи к атомной энергетике в постчернобыльском социуме |
431 |
Библиография |
442 |
|
Назва: Психологія особистості
Автор: Заброцький М.М., Савиченко О.М., Тичина І.М.
Рік: 2011
Сторінок: 277
ISBN: 966-8456-66-1 |
УДК 159.923
ББК8В
П86
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України як навчальний посібник для вищих навчальних закладів (лист № 14/18.2-270 від 06.02.2006р.)
Рацензенти:
С.Д. Максименко, дійсний член АПН України, заслужений діяч науки і техніки України, доктор психологічних наук., професор
Ю.М. Швалб, доктор психологічних наук, професор
П.П. Горностай, доктор психологічних наук, провідний науковий співробітник Інституту соціальної та політичної психології АПН України
Психологія особистості: Навчальний посібник/ Заброцький М.М., Савиченко О.М., Тичина І.М. / За заг. ред. М.М.Заброцького. – 4-е вид. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім.І.Франка, 2011.-277с.
ISBN 966-8456-66-1
У навчальному посібнику викладені основні положення теорій особистості найбільш видатних зарубіжних та вітчизняних персонопогів, подані короткі біографічні відомості про них, презентовані уривки з їх праць.
Для студентів психологічних факультетів вищих навчальних закладів, аспірантів, психологів та всіх, хто цікавиться психологією особистості.
© Заброцький М.М., 2011
© Савиченко О.М., 201
© Тичина І.М., 2011
ЗМІСТ
ПЕРЕДМОВА |
4 |
Розділ І. ПСИХОЛОГІЯ ОСОБИСТОСТІ: вступ до дисципліни |
5 |
Розділ II. ПСИХОДИНАМІЧНИЙ НАПРЯМОК У ПЕРСОНОЛОГІЇ.
Класичний психоаналіз 3. Фройда |
21 |
Розділ III. НЕОФРОЙДИСТСЬКІ ТЕОРІЇ ОСОБИСТОСТІ |
48 |
ІНДИВІДУАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ. А.АДЛЕР |
48 |
АНАЛІТИЧНА ПСИХОЛОГІЯ. К.ЮНГ |
53 |
ГУМАНІСТИЧНИЙ ПСИХОАНАЛІЗ. Е.ФРОММ |
62 |
СОЦЮКУЛЬТУРНА ТЕОРІЯ ОСОБИСТОСТІ К.ХОРНІ |
71 |
ДИТЯЧИЙ ПСИХОАНАЛІЗ У РОБОТАХ А.ФРОЙД |
80 |
ЕПІГЕНЕТИЧНА ТЕОРІЯ Е.ЕРІКСОНА |
87 |
Розділ IV. Гуманістичні та екзистенціальні теорії особистості |
93 |
ФЕНОМЕНОЛОГІЧНА ТЕОРІЯ ОСОБИСТОСТІ К.РОДЖЕРСА |
93 |
ПСИХОДРАМА. Я.МОРЕНО |
104 |
ТЕОРІЯ САМОАКТУАЛІЗАЦІЇ А.МАСЛОУ |
116 |
ЛОГОТЕРАПІЯ В.ФРАНКЛА |
135 |
РОЗДІЛ V. БІХЕВІОРАЛЬНИЙ, КОГНГТИВНИЙ ТА СОЦІАЛЬНО-КОГНІТИВНИЙ НАПРЯМКИ У ПЕРСОНОЛОГІЇ |
147 |
КОГНІТИВНА ТЕОРІЯ ОСОБИСТОСТІ. ТЕОРІЯ ОСОБИСТІСНИХ КОНСТРУКТІВ ДЖ.КЕЛЛІ |
147 |
СОЦІАЛЬНО-КОГНІТИВНА ТЕОРІЯ ОСОБИСТОСТІ А.БАНДУРИ |
154 |
ТЕОРІЯ СОЦІАЛЬНОГО НАУЧІННЯ ДЖ.РОТТЕРА |
159 |
ТЕОРІЯ „ПОЛЯ” К.ЛЕВІНА |
162 |
ТЕОРІЯ КОГНІТИВНОГО ДИСОНАНСУ Л.ФЕСТІНГЕРА |
172 |
Розділ VI. ДИСПОЗИЦІЙНИЙ НАПРЯМОК У ПСИХОЛОГІЇ ОСОБИСТОСТІ |
181 |
СТРУКТУРНА ТЕОРІЯ РИС ОСОБИСТОСТІ. Р.КЕТТЕЛЛ |
181 |
ТЕОРІЯ ТИПІВ ОСОБИСТОСТІ. Г.АЙЗЕНК |
184 |
Г.ОЛЛПОРТ І ПСИХОЛОГІЯ ІНДИВІДУАЛЬНОСТІ |
194 |
Розділ VII. ВІТЧИЗНЯНІ ТЕОРІЇ ОСОБИСТОСТІ |
206 |
КУЛЬТУРНО-ІСТОРИЧНА КОНЦЕПЦІЯ Л.С.ВИГОТСЬКОГО |
207 |
ФІЛОСОФСЬКО-ПСИХОЛОГІЧНА КОНЦЕПЦІЯ С.Л.РУБІНШТЕЙНА |
216 |
ТЕОРІЯ ДІЯЛЬНОСТІ О.М.ЛЕОНТЬСВА |
227 |
Г.С.КОСТЮК І РОЗВИТОК ВІТЧИЗНЯНОЇ ПСИХОЛОГІЇ |
239 |
ТЕОРІЯ УСТАНОВКИ Д.М.УЗНАДЗЕ |
241 |
СТРУКТУРА ОСОБИСТОСТІ К.К.ПЛАТОНОВА |
252 |
Розділ VIII. ПСИХОЛОГІЧНІ ШКОЛИ |
259 |
Розділ IX. ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ТЕОРІЙ ОСОБИСТОСТІ |
268 |
РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА |
273 |
|
Назва: Методичні основи підготовки та проведення занять з розвитку інформаційної компетентності вчителя природничо-математичних дисциплін у системі післядипломної педагогічної освіти
Автор: Грабовський П.П.
Рік: 2010
Сторінок: 43 |
Читати далі…
Рецензенти:
О.М. Спірін, доктор педагогічних наук, професор кафедри прикладної математики та інформатики Житомирського державного університету імені Івана Франка
І.І. Смагін, кандидат наук з державного управління, доцент Житомирського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти
Грабовський П.П.
Методичні основи підготовки та проведення занять з розвитку інформаційної компетентності вчителя природничо-математичних дисциплін у системі післядипломної педагогічної освіти: методичні рекомендації / П. П. Грабовський. – Житомир : ЖОІППО, 2010.- 43 с.
В методичних рекомендаціях розглянуті питання пов’язані з проблемою розвитку інформаційної компетентності вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти. Зокрема представлена сукупність упорядкованих знань про структуру інформаційної компетентності вчителя загальноосвітнього навчального закладу, дидактичні принципи, зміст, методи, засоби і форми організації навчального процесу спрямованого на розвиток цієї компетентності. Крім того наведено основні елементи методики підготовки та проведення занять з розвитку інформаційної компетентності вчителя природничо-математичних дисциплін.
Книга призначена викладачам, науково-методичним працівникам системи післядипломної педагогічної освіти, аспірантам.
УДК 371.14
ББК 74.46
ЗМІСТ
Вступ |
4 |
Розділ 1. Науково-методичні засади розвитку інформаційної компетентності вчителя |
6 |
1.1. Інформаційна компетентність вчителя |
6 |
1.2. Дидактичні принципи організації навчальної роботи |
12 |
1.3. Структура та зміст навчання |
18 |
1.4. Організація та форми проведення занять |
23 |
Розділ 2. Змістові модулі навчальних занять з розвитку інформаційної компетентності вчителя |
26 |
2.1. Змістовий модуль 1. Інформаційні технології в освіті |
26 |
2.2. Змістовий модуль 2. Основи інформаційних технологій |
27 |
2.2.1 Тема 1. Програмна та апаратна складові ПК. Файлова система |
27 |
2.2.2 Тема 2. Інтернет |
28 |
Завдання для самостійної роботи |
29 |
2.3. Змістовий модуль 3. Мультимедіа в навчанні |
30 |
2.3.1 Тема 1. Комп’ютерна презентація. Технічні засоби демонстрації |
30 |
2.3.2 Тема 2. Створення презентації у середовищі Microsoft PowerPoint |
31 |
Завдання для самостійної роботи |
32 |
2.4. Змістовий модуль 4. Соціальні сервіси Інтернет в навчанні |
32 |
2.4.1 Тема 1. Освітній Web-простір: сервіси та ресурси |
32 |
2.4.2 Тема 2. Створення сайту засобами CMS-систем |
33 |
Завдання для самостійної роботи |
34 |
2.5. Змістовий модуль 5. Програмні засоби навчального призначення |
34 |
2.5.1 Тема 1. Програмні навчальні засоби рекомендовані МОН України |
34 |
2.5.2 Тема 2. Тестові середовища |
35 |
Завдання для самостійної роботи |
35 |
2.6. Змістовий модуль 6. Основи безпечної роботи на ПК |
36 |
2.6.1 Тема 1. Здоров’язбереження під час роботи на ПК |
36 |
2.6.2 Тема 2. Комп’ютерні віруси, та антивірусні програми. Безпека під час роботи в Інтернеті. Сервісні програми |
37 |
2.6.3 Тема 3. Локальні політики безпеки в ОС Windows XP |
38 |
Завдання для самостійної роботи |
38 |
2.7. Змістовий модуль 7. Пакет Microsoft Office в дидактиці |
39 |
2.7.1 Тема 1. Microsoft Excel |
39 |
Завдання для самостійної роботи |
39 |
Список використаних джерел |
41 |
|
Назва: Охорона дитинства: Словник-довідник.
Автор: Тарусова Л.І., Кухарчук П.М., Арешонков В.Ю., Новосад І.Ю.
Рік: 2011
Сторінок: 260
ISBN: 978-966-2634-00-6 |
Читати далі…
0-92 За загальною редакцією доцента Л.І. Тарусової.
Охорона дитинства: Словник-довідник. -Житомир, облдрукарня, 2011 р. – 260 с.
ISBN 978-966-2634-00-6
Схвалено науково-методичною радою ЦІППО УМО НАПН України (протокол № 11 від 21.11.2007 р.)
Державне свідоцтво про реєстрацію права №25037 від 21.07.2008 року
Друкується за рішенням вченої ради Житомирського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти Житомирської обласної ради (протокол №1 від 17.02.2011 р.)
Рецензенти:
Н.А. Сейко, доктор педагогічних наук, професор, проректор з наукової роботи Житомирського державного університету ім. І.Франка;
Н.Г. Протасова, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри управління освітою Національної академії державного управління при Президентові України;
І.І. Смагін, доктор педагогічних наук, доцент, проректор з наукової роботи Житомирського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти Житомирської обласної ради.
Колектив авторів: Тарусова Л.І., Кухарчук П.М., Арешонков В.Ю., Новосад І.Ю.
Словник-довідник адресований фахівцям – державним службовцям, педагогам, соціальним, медичним працівникам, працівникам органів внутрішніх справ, батькам, прийомним та патронатним батькам, батькам-вихователям, представникам громадських організацій, іншим особам та організаціям, діяльність яких спрямована на охорону дитинства, вирішення проблем дітей і сімей з дітьми та молоді, – для всіх, хто зацікавлений у формуванні в Україні світу, придатного для життя дітей.
УДК 364/369
|
Назва: Соціально-правовий захист дитинства
Автор: Смагін І.І., Арешонков.В.Ю., Смагіна Т.М.
Рік: 2011
Сторінок: 344
ISBN: 978-966-655-571-0 |
Читати далі…
C 50 Соціально-правовий захист дитинства. Навчально-практичний посібник / авт.-уклад.: Смагін І.І., Арешонков.В.Ю., Смагіна Т.М. – Житомир: Полісся, 2011. – 344 с.
ISBN 978-966-655-571-0
Даний посібник пропонує нормативні відповіді на проблемні питання соціально-правового захисту дитинства, що виникають у процесі навчання педагогічних працівників у закладах післядипломної педагогічної освіти.
Книга розрахована на слухачів курсів підвищення кваліфікації, переважно на вчителів правознавства профільних шкіл, керівників дошкільних, загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів, заступників директорів загальноосвітніх шкіл з виховної роботи, класних керівників.
Зміст
Передмова |
5 |
Розділ 1. Соціально-правовий захист дитинства як функція державного управління |
8 |
1.1. Поняття державної соціальної політики та нормативний інструментарій для її реалізації |
10 |
1.2. Охорона дитинства як пріоритет у діяльності держави |
17 |
1.3. Міжнародні стандарти в галузі захисту прав дитини |
25 |
1.4. Державна охорона материнства, батьківства та дитинства |
31 |
Розділ 2. Відповідальне батьківство |
37 |
2.1. Правовий супровід народження дитини та визначення її походження |
37 |
2.2. Визначення імені, по батькові, прізвища та місця проживання дитини |
44 |
2.3. Право дитини на майно та на житло |
48 |
2.4. Права та обов’язки батьків щодо виховання та розвитку дитини |
62 |
2.5. Обов’язок батьків утримувати дитину та його виконання |
66 |
2.6. Визначення долі дитини у ситуаціях припинення шлюбу батьків, відібрання дитини від батьків, позбавлення батьківських прав |
72 |
Розділ 3. Дитина і суспільство |
79 |
3.1. Громадянство дитини |
87 |
3.2. Право дитини на свободу пересування та право на об’єднання в громадські організації |
93 |
3.3. Дитина і суспільна мораль |
99 |
3.4. Право дитини на освіту, працю, підприємницьку діяльність |
103 |
3.5. Протидія жорстокому поводженню з дитиною |
113 |
Розділ 4. Соціально-правовий захист дітей, які опинилися в несприятливих умовах та екстремальних ситуаціях |
121 |
4.1. Опіка та піклування |
126 |
4.2. Соціальний захист дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування |
136 |
4.3. Усиновлення |
145 |
4.4. Патронат |
158 |
4.5. Соціальний захист безпритульних дітей |
168 |
Розділ 5. Система інтернатних закладів в Україні |
180 |
5.1. Дитина в інтернатному закладі |
180 |
5.2. Будинок дитини |
191 |
5.3. Загальноосвітні та санаторні школи-інтернати Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України |
196 |
5.4. Інтернатні заклади Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України для дітей із вадами здоров’я |
203 |
5.5. Інтернатні заклади для дітей із вадами здоров’я Міністерства соціальної політики |
212 |
Розділ 6. Нормативне забезпечення охорони здоров’я дітей |
220 |
6.1. Право дитини на охорону здоров’я |
230 |
6.2. Державний контроль за продуктами дитячого харчування |
237 |
6.3. Соціально-правовий захист дітей-інвалідів |
242 |
6.4. Соціально-правовий захист дітей, які постраждали від наслідків аварії на ЧАЕС |
249 |
6.5. Державна допомога дітям, ураженим ВШ-інфекцією та туберкульозом |
253 |
6.6. Протидія тютюнопалінню, наркоманії та алкоголізму серед дітей |
259 |
6.7. Оздоровлення та відпочинок дітей |
265 |
Розділ 7. Система державних органів у сфері соціально-правового захисту дитинства |
271 |
7.1. Державна соціальна служба для сім’ї, дітей і молоді |
278 |
7.2. Служба у справах дітей |
291 |
7.3. Кримінальна міліція у справах дітей та інші органи у справах дітей |
296 |
7.4. Координація спільної діяльності державних органів у роботі із сім’ями |
303 |
Рекомендована література |
314 |
Нормативні акти сфери соціально-правового захисту дитинства |
318 |
|
Назва: Тренінги розвитку педагогічної майстерності
Автор: Запорожцева Ю.С.
Рік: 2012
Сторінок: 104
ISBN: 978-966-451-000-1
ISBN: 978-966-451-725-3 |
Читати далі…
УДК373.091.12:005.336.5
ББК 74р
Т66
Рекомендовано до друку науково-методичною радою
Житомирського обласного інституту післядитомної педагогічної освіти
Протокол № 2 від 31.03.11
Рецензенти:
І.І. Якухно, ректор Житомирського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, професор;
С.С. Вітвицька, кандидат педагогічних наук, викладач Житомирського державного університету ім. Івана Франка;
О.А. Мірошниченко, кандидат педагогічних наук, старший викладач післядипломної освіти Житомирського державного університету ім. Івана Франка.
Автор-укладач: Ю.С. Запрожцева.
Редакційна рада:
Л. Галіцина, М. Мосієнко – канд. філол. наук, Г. Кузьменко, О. Шатохіна
Тренінги розвитку педагогічної майстерності / Автор-укладач : Ю. С. Запрожцева. – К. : Шк. світ, 2012. – 104 с. – (Бібліотека «Шкільного світу»).
ISBN 978-966-451-000-1.
ISBN 978-966-451-725-3.
Кожен, хто працює в системі «людина-людина», знає, як важко буває знайти спільну мову, розуміння, підтримку.
Однією з найскладніших професій такої системи є учитель, бо саме він стимулює інноваційний розвиток у соціальному житті. Щоб учитель був високим професіоналом, знань та умінь недостатньо, необхідні бажання й здатність до педагогічної діяльності. Одним із тих мотиваційних інструментів, що допомагають сформувати зазначені якості, є проведення тренінгів із педагогами.
У цій книжці ви знайдете тренінги для вчителів, які допоможуть їм у формуванні умінь ефективно та результативно викладати навчальний матеріал з предметів, раціонально будувати взаємини з колегами, батьками та учнями.
ЗМІСТ
Що забезпечує ефективний зворотний зв’язок |
4 |
Розділ 1. Тематичні тренінги |
|
Формування професійних якостей педагога |
7 |
Розвиток організаційної компетентності педагогів |
19 |
Тренінг комунікативних умінь |
25 |
Що таке міжкультурна освіта в школі |
28 |
Різдвяна подорож країнами Європи |
54 |
Я у світі |
58 |
Історія моєї сім’ї |
61 |
Цінності, які допомагають жити |
65 |
Професійний саморозвиток учителів іноземних мов |
70 |
Розвіювання стереотипів професійної діяльності педагогів |
78 |
Компроміс чи конфлікт, або як бути толерантним |
85 |
Розвиток навичок ефективної взаємодії |
90 |
Розділ 2. Скарбниця порад тренеру |
|
Короткі поради для великих справ |
98 |
Teaching strategies during the training. Для вчителів англійської мови |
100 |
Останні сентименти |
101 |
Література |
102 |
|
Назва: Створення інформаційно-освітнього середовища навчального закладу на Google Sites
Автор: Фамілярська Л.Л.
Рік: 2013
Сторінок: 65
|
Читати далі…
Створення інформаційно-освітнього середовища навчального закладу на Google Sites: методичний посібник. – Житомир ОІППО, 2013. – 65 с.
Рецензенти:
Ковальчук В.І. – канд. пед. наук, доцент, зав. науково-дослідної лабораторії експериментальної педагогіки та педагогічних інновацій Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету ім. Бориса Грінченка.
Смагін І.І. – доктор. пед. наук., професор, проректор з наукової роботи Житомирського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
Пегарькова Г.А. – викладач кафедри комп’ютерної техніки та програмування Житомирського технологічного коледжу.
У посібнику представлено алгоритм створення веб-сайту професійного спрямування та можливості використання його в навчально-виховному процесі освітньої установи.
Посібник містить як теоретичний матеріал, так і покрокові інструкції, що надає можливість використовувати його під час розробки та створення освітнього онлайн середовища навчального закладу чи предметного сайту. Посібник призначений для вчителів, вихователів, методистів, керівників, викладачів освітніх установ, а також буде корисний для кола читачів, які бажають підвищувати власний рівень навичок роботи на комп’ютері з питань використання можливостей інформаційно-комунікаційних технологій.
УДК 74.24+32.973.202
ББК 373.1:004.738.5
|
Назва: Особливості викладання курсу «Сходинки до інформатики» в початковій школі.
Автор: Фамілярська Л.Л., Кошарська Л.Л.
Рік: 2013
Сторінок: 102
|
Читати далі…
Особливості викладання курсу «Сходинки до інформатики» в початковій школі: методичні рекомендації. – Житомир, ОІППО, 2013. – 102 с.
Рецензенти:
Антонова О.Є. – доктор пед. наук, професор, завідувач кафедри педагогіки Житомирського державного університету імені Івана Франка.
Смагіна Т.М. – канд. пед. наук., доцент, зав. каф. методики викладання навчальних предметів Житомирського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
Трохименко Т.А. – методист з початкового навчання центру методичного забезпечення загальної середньої, дошкільної та позашкільної освіти Житомирського ОІППО.
Кобелкова І.О. – вчитель початкових класів вищої категорії, вчитель-методист Житомирської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №28, лауреат Всеукраїнського конкурсу «Вчитель року – 2008».
Методичні рекомендації допоможуть вчителям початкових класів підвищити рівень ІКТ-компетентності у використанні можливостей програмних засобів на уроках різних предметів та при викладанні курсу «Сходинки до інформатики». Вони містять як теоретичний матеріал, так і покрокові інструкції, що надає можливість використовувати їх вчителю під час підготовки до практичних занять учнів за комп’ютером. До методичних рекомендацій включено розробки уроків до деяких тем курсу, авторами яких є вчителі початкових класів Житомирської області Н.М. Фещенко, Л.І. Маюн, Л.А. Гайдук. Підручник призначений для вчителів, що викладають курс «Сходинки до інформатики» в початковій школі та вихователів ДНЗ, що використовують можливості ІКТ в професійній діяльності, а також для всіх бажаючих діяти по новому.
УДК 74.263.2
ББК 373.3:004
|
Назва: Підготовка вчителя до розвитку здоров’язбережувальної компетентності учнів.
Методичні рекомендації.
Автор: Поліщук Н.М.
|
Читати далі…
text
|
|
|
|
|
|