Автори: Наталія Піканова
Назва статті: Інклюзивна група як інститут соціалізації дошкільників із загальним недорозвитком мовлення
Джерело інформації : журнал «Особлива дитина:навчання і виховання» № 4, 2020
Зміст: Автор аналізує стан інклюзивної освіти в дошкільних закладах для дітей із загальним недорозвитком мовлення та необхідність освіти дітей з особливими потребами.
Інклюзивне навчання – це комплексний комбінований процес гарантування однакового доступу для всіх і зокрема,для дітей з особливими освітніми потребами,до якісної освіти шляхом організації їх виховання і навчання у загальноосвітніх закладах на підґрунті застосування особистісно орієнтованих методик навчально-виховної роботи педагогів, з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності таких дітей.
Ключові слова:соціалізованість, інклюзивна освіта, спеціальна педагогіка, мовлення, освітні потреби, рівний доступ до якісної освіти.