Автори: Г.І. Полосиннікова, Т.В. Ковтун
Назва статті: Формування англомовної лексичної компетентності на матеріалі ідіом в учнів 9 класу закладів загальної середньої освіти
У статті презентовано теоретичне обґрунтування та технологія формування англомовної лексичної компетентності. Окреслено релевантні психолого-вікові особливості підлітків, надано характеристику ідіоми, запропоновано підсистему вправ для формування англомовної лексичної компетентності на матеріалі ідіом.
Ідіоматичні мовленнєві одиниці – прошарок мови, при вивченні якого виникають значні труднощі. Вони відображають особливості вербального менталітету нації носіїв мови.
Ідіоми є важливим компонентом лексичного складника англійської мови, формування навичок уживання ідіом є аспектом опанування ідіоматичного мовлення
Ключові слова: лексична компетентність, англійська мова, ідіома, зміст, заклади загальної середньої освіти, середній шкільний вік.