Автор: Г. Беженар
Назва статті: Система роботи класного колективу : діагностика, прогнозування, планування
Джерело інформації: Журнал «Директор школи» №6, 2020
Зміст: Автор визначає напрями діяльності класного керівника щодо згуртованості учнівського колективу, створення соціально-психологічного клімату.
Одним з важливих напрямів його роботи є прогнозування як передбачення майбутнього на основі врахування мотивів, інтересів, нахилів учнів на основі проблемного аналізу.
Сформувати прогноз означає окреслити перспективи колективу на певний проміжок часу.
Велику вагу та значимість має діагностична діяльність засобами
– методу опитування;
– спостереження;
– анкетування;
– бесіди;
– аналізу документів.
Автор пропонує педагогічний та психологічний інструментарій із творчої лабораторії класного керівника через позиції вивчення творчих мотивацій учнів, вивчення творчих здібностей та їх нахилів, вивчення особливостей класу, школярів.
Читачам пропонується метод експериментального вивчення стосунків і переваг у групі дітей молодшого та підліткового віку.
Запропоновані класним керівникам матеріали допоможуть при складанні планів роботи з класом, вибору форм виховної роботи.