Журнал «Українська мова і література» №5, 2020

Автор: Ю. Бондаренко

Назва статті: Словесно-жанровий аналіз літературного твору

Джерело інформації: журнал «Українська мова і література» №4, 2020

Зміст: В статті розкривається процес комплексного вивчення словесної та жанрової природи літературного матеріалу, який описує основні види діяльності. Цей матеріал може бути використаний у процесі організації текстуальної роботи учнів, у визначенні орієнтирів, якими має керуватись вчитель-словесник.

Автор визначає своє бачення системи відповідних знань та вмінь, конкретизуючи перелік навчальних вмінь учнів.

Вчитель та учні мають вміти виділяти набір мовних конструкцій, які здатні привабити своєю художньою оригінальністю.

Важливо встановлювати зв’язок словесного та інших рівнів літературного матеріалу, адже мова – системний чинник, який надає єдності всьому, що створив письменник.

Словесно–жанровий аналіз – це невід’ємний елемент жанрового аналізу загалом. Він є необхідним, адже забезпечує формування в учнів розуміння словесно-жанрової природи літературного матеріалу