Автор: Тетяна Кетяженко
Назва статті: Логопедична допомога як складник інклюзивної освіти
Автор аналізує можливості надання освіти з позицій Декларації прав людини. Виокремлює роль інклюзивного навчання як системи освітніх послуг, гарантованих державою.
Найбільш ефективними є її методи, у яких задіяні одночасно мовлення з його моторними функціями і моторна система мозку.
Визначено напрямки коригувальної роботи з психомовленнєвими недоліками.
Підкреслена роль педагога в частині спрямування на встановлення взаємозв’язку дитини із соціальним середовищем.
Представлено методи подолання мовленнєвих порушень.
Ключові слова: логопедія, інклюзивна освіта, мовленнєва діяльність, коригувальна робота, соціальне середовище.