Журнал «Практика управління закладом освіти» №3, 2020

Автор: Інна Горбенко, Ніна Омельяненко

Назва статті: Березень: відкриваємо інклюзивний клас

У статті автори обґрунтовують необхідність посилення організаторської роботи щодо інклюзивної освіти.

Дають практичні рекомендації з навчання дітей з особливими освітніми потребами.

Визначено конкретні етапи відкриття інклюзивних класів; дії засновників класу, дирекції.

Виокремлена позиція психолого-педагогічного супроводу, який здійснюється відповідною командою.

Окреслено завдання та обґрунтовано вимоги щодо складання індивідуальної програми розвитку дітей з особливими освітніми потребами.

Підкреслено необхідність співпраці з фахівцями інклюзивно-ресурсного центру.

Окремий розділ присвячено організації надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг.

Ключові слова: інклюзивний клас, діти з особливими освітніми потребами, психологічний супровід, асистент учителя, корекційні послуги.