Автор: Інна Горбенко, Ніна Омельяненко
Назва статті: Березень: відкриваємо інклюзивний клас
У статті автори обґрунтовують необхідність посилення організаторської роботи щодо інклюзивної освіти.
Дають практичні рекомендації з навчання дітей з особливими освітніми потребами.
Визначено конкретні етапи відкриття інклюзивних класів; дії засновників класу, дирекції.
Виокремлена позиція психолого-педагогічного супроводу, який здійснюється відповідною командою.
Окреслено завдання та обґрунтовано вимоги щодо складання індивідуальної програми розвитку дітей з особливими освітніми потребами.
Підкреслено необхідність співпраці з фахівцями інклюзивно-ресурсного центру.
Окремий розділ присвячено організації надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг.
Ключові слова: інклюзивний клас, діти з особливими освітніми потребами, психологічний супровід, асистент учителя, корекційні послуги.