Журнал «Початкова школа» № 2, 2020

Автор: Наталія Пархоменко

Назва статті: Вчімося обирати шкільний підручник

Джерело інформації: журнал «Початкова школа» № 2, 2020

Зміст: Автор виокремлює проблему важливості наповнення сучасними підручниками, як інструменту самоорганізації навчально-пізнавальної діяльності.

Аналізуються підходи до процесу підручникотворення.

Позитивним фактором є можливість вибору педагогом комплекту навчальних посібників для конкретного закладу з урахуванням регіональних особливостей.

Читачам журналу «Початкова школа» пропонується залучитися до громадського обговорення проєктів підручників, враховуючи вимоги, визначені завданнями реформи «Нова українська школа».

З цією метою доцільно використати Інструктивно-методичні матеріали для проведення експертами експертиз електронних версій підручників для здобувачів повної загальної середньої освіти і педагогічних працівників.