Автор: Наталія Пархоменко
Назва статті: Вчімося обирати шкільний підручник
Джерело інформації: журнал «Початкова школа» № 2, 2020
Зміст: Автор виокремлює проблему важливості наповнення сучасними підручниками, як інструменту самоорганізації навчально-пізнавальної діяльності.
Аналізуються підходи до процесу підручникотворення.
Позитивним фактором є можливість вибору педагогом комплекту навчальних посібників для конкретного закладу з урахуванням регіональних особливостей.
Читачам журналу «Початкова школа» пропонується залучитися до громадського обговорення проєктів підручників, враховуючи вимоги, визначені завданнями реформи «Нова українська школа».
З цією метою доцільно використати Інструктивно-методичні матеріали для проведення експертами експертиз електронних версій підручників для здобувачів повної загальної середньої освіти і педагогічних працівників.