В.Саюк, І. Мельниченко
Методична готовність майбутніх вчителів початкової школи до використання нетрадиційних форм навчальних занять
У статті визначено зміст методичної підготовки майбутніх вчителів початкових класів до запровадження сучасних новітніх технологій. Дана характеристика структурних компонентів оновленого змісту освіти.
Визначено критерії та показники оцінювання фахової підготовки майбутніх вчителів-початківців до застосування інноваційних форм роботи.
Визначено перспективною обґрунтованість роботи методики використання форм освітнього процесу у початковій ланці.
Ключові слова: нетрадиційні форми занять, методична підготовка вчителів, початкова школа, компонент, навчальна взаємодія.
С. Заєць
Реалізація напрямків шкільної реформи в оцінках педагогічної та науково-педагогічної спільноти
Оприлюднені результати опитування працівників освіти з проблем оцінювання реформи української освіти. Виокремлено позитивні зрушення в освітній галузі, наведено приклади проблеми в освіті. Однією з причин стримування реформ виділено відсутність цілісної концепції та стратегії при їх реалізації, відсутність механізмів упровадження нововведень у практику роботи освітніх закладів. Існує потреба в оптимізації реформаційних заходів.
Ключові слова: реформа освіти, освітянська спільнота, прогнозування, аналіз, громадська думка, респонденти.