Автори: C.Г. Кобернік, професор кафедри психолого-педагогічних дисциплін НПУ імені М.П. Драгоманова, доктор педагогічних наук, заслужений вчитель України;
Р.Р. Коваленко, учитель географії спеціалізованої школи № 250 м. Києва та ліцею «Гранд», учитель вищої категорії, учитель-методист.
Джерело інформації: Географія та економіка в рідній школі. Науково-методичний журнал. – 2018. – № 1 – С. 13 – 17
У даній статті авторами розроблені методичні рекомендації щодо організації та проведення контрольних робіт для тематичного оцінювання навчальних досягнень школярів з географії у 8 – 9 класах.
Пропонуються на допомогу вчителям географії розробки завдань для проведення тематичної атестації у 8 – 9 класах.
Завдання комплексних письмових робіт укладено з урахуванням вимог Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти й чинних програм з географії.
У межах кожного курсу навчальний матеріал поділено на логічні й тематичні блоки, за змістом яких складено комплексні контрольні роботи.
Контрольні роботи для тематичного оцінювання навчальних досягнень учнів з географії не є обов’язковими для виконання, а використовуються на розсуд вчителя.
Завдання складені у форматі незалежного зовнішнього оцінювання, що дасть змогу учням заздалегідь підготуватися до проведення ЗНО з географії