Автор: О.Л. Бондаренко, учитель обслуговуючої праці вищої категорії, Криворізької ЗОШ І-ІІІ ст. № 31, Дніпропетровська обл.
Назва статті: Нетрадиційні форми організації пізнавальної діяльності учнів на уроці
Одним із основних методів, що сприяє активізації пізнавальної діяльності учнів, є дидактична гра, яка дає можливість учням засвоювати навчальний матеріал досить швидко і на досить серйозному рівні.
Організація ігор на уроках трудового навчання допомагає моделювати творчий процес, створює сприятливі умови для розвитку творчих здібностей учнів, стимулює інтерес до самостійних досліджень.
Досвід показує, що в трудовому навчанні уроки-ігри доцільно проводити під час закріплення або узагальнення знань, умінь і навичок. На цьому етапі можна провести такі уроки-ігри:
- урок-КВК;
- урок-аукціон;
- урок-подорож;
- урок- турнір знавців.
Кожен день перебування в школі повинен стати для дітей відкриттям.
Джерело інформації: Журнал «Трудове навчання в школі» № 20 (176) жовтень 2017р.