В. Балченко. Моніторингове дослідження рівня вихованості учнів

Автор: В. Балченко.

Назва статті: Моніторингове дослідження рівня вихованості учнів.

Джерело інформації: Завуч №1(571), січень 2016, с.29-41.

Проведення моніторингового дослідження потребує специфічних знань і вмінь. Це знання методик вивимірювання, оцінювання, вміння добирати необхідні форми роботи, системи показників і критеріїв, аргументувати вибір процедур, моделювати очікувані результати. Без цих компетенцій не можна забезпечити об’єктивність моніторингових досліджень. У спецвипуску журналу пропонуються матеріали щодо моніторингу рівня вихованості учнів. На допомогу класним керівникам, вихователям ГПД.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *