Ісаєва Олена. Формування читача-інтерпретатора у сучасній українській школі

Автор: Ісаєва Олена, доктор педагогічних наук, Національний педагогічний університет ім. Михайла Драгоманова.

Назва: ФОРМУВАННЯ ЧИТАЧА-ІНТЕРПРЕТАТОРА У СУЧАСНІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ

Анотація: Як зробити уроки літератури ефективними й актуальними, як переконати школярів у потрібності й важливості цих уроків, як мотивувати учнів до читання художніх творів – на ці питання дає фахові відповіді авторитетний автор.

Джерело інформації: Дивослово // Електронний ресурс. Режим доступу: http://dyvoslovo.com.ua/wp-content/uploads/2016/02/9-0216.pdf

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *