Житомирщина педагогічна. Електронний науково-методичний журнал № 1 (13), 2019

Комунальний заклад
«Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної ради
ЖИТОМИРЩИНА ПЕДАГОГІЧНА

 

Електронний науково-методичний журнал № 1 (13), 2019

Засновник: Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Рік заснування: 2016
Проблематика: висвітлення питань теорії і практики освіти
Галузь науки: педагогічна
Мова видання: українська

Редактор Смагін І. І.

Заступник редактора Денисенко В. Ф.

Поліграфічна верстка Жаврук Н.Л.

Коректор Макарова Н. М.

Поштова адреса редакції: 10014 Житомир, вул. Михайлівська,15, комунальний заклад «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної ради

Електронна пошта: centrmetodinform@gmail.com

 

 Список членів редакційної колегії журналу “Житомирщина педагогічна”

Редактор – Смагін І. І., доктор педагогічних наук, доцент, директор комунального закладу «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної ради

Заступник редактора Денисенко В. Ф., методист лабораторії навчально-методичної інформації КЗ «Житомирський ОІППО» ЖОР

Андрійчук О. І., кандидат педагогічних наук, декан факультету підвищення кваліфікації КЗ «Житомирський ОІППО» ЖОР

Білоус П. В., доктор філологічних наук, професор Житомирського державного університету ім. І. Франка

Бойко І. І., кандидат психологічних наук, доцент, завідувачка кафедри психології КЗ «Житомирський ОІППО» ЖОР

Войналович А. П., завідувач лабораторії навчально-методичної інформації КЗ «Житомирський ОІППО» ЖОР

Журба О. В., кандидат педагогічних наук, доцент кафедри методики викладання навчальних предметів КЗ «Житомирський ОІППО» ЖОР

Калінін В. О., кандидат педагогічних наук, доцент, заступник директора з навчально-методичної роботи КЗ «Житомирський ОІППО» ЖОР

Ковригіна Л. М., кандидат педагогічних наук, завідувач кафедри суспільно-гуманітарних дисциплін КЗ «Житомирський ОІППО» ЖОР

Косигіна О. В., кандидат психологічних наук, доцент, завідувачка кафедри  педагогіки й андрагогіки КЗ «Житомирський  ОІППО» ЖОР

Липовецька О. Г., заступник начальника управління освіти і науки Житомирської облдержадміністрації

Печенюк А. П., завідувачка лабораторії методичного забезпечення КЗ «Житомирський ОІППО» ЖОР

Пастовенський О. В., доктор педагогічних наук, заступник директора з науково-методичної роботи КЗ  «Житомирський  ОІППО» ЖОР

Смагіна Т. М. , кандидат педагогічних наук, завідувачка кафедри методики викладання навчальних предметів КЗ «Житомирський ОІППО» ЖОР

Сюравчик М. К., заступник директора з питань зовнішнього незалежного оцінювання та моніторингу якості освіти КЗ  «Житомирський ОІППО» ЖОР

Чирков О. С., доктор філологічних наук, професор Житомирського державного  університету ім. І. Франка

Шевчук Л. П., начальник управління освіти і науки Житомирської облдержадміністрації

Шегеда А. Ф., завідувач лабораторії упровадження освітніх інновацій КЗ «Житомирський ОІППО» ЖОР

Якухно І. І., кандидат історичних наук, доцент кафедри суспільно-гуманітарних дисциплін КЗ «Житомирський  ОІППО» ЖОР

У ЦЬОМУ ВИПУСКУ

 

Нова українська школа

Л. В. Роміцина

Формувальне оцінювання навчальних досягнень учнів з математики в Новій українській школі

Освітні технології

Л. Л. Фамілярська

Особливості створення вчителем електронного портфоліо

В. В. Мельник

Інтертекстуальність твору П. Коельйо «Як течія річки»

Інноваційний розвиток

Т. С. Дмитренко

Розвиток пізнавальної активності дітей дошкільного віку засобами інтерактивного навчання

І. В. Колеснікова

Візуальна медіакультура та медіатворчість сучасного педагога

Інклюзивна освіта

Г. М. Щербанюк

Використання інноваційних технологій навчання на уроках української літератури та в позакласній роботі з дітьми з особливими освітніми потребами

Освітянське життя в ОТГ

А. Ф. Шегеда

Шляхи забезпечення ефективного управління освітою в об’єднаних територіальних громадах

Р. З. Николишин, О. Б. Воробей

Методичний супровід професійного розвитку педагога

О. О. Умінська, Н. П. Зарудіна

Методична служба на шляху до вдосконалення в умовах об’єднаної територіальної громади

Психологічні аспекти освіти

Л. А. Кльоц

Характеристика основних підходів до організації і планування діяльності практичного психолога у закладі дошкільної освіти

Практика. Досвід

Т. Ф. Богуш

Заняття-практикум літературної студії «ПЕРВОЦВІТ». Від естетичного сприймання – до образного відтворення

Н. М. Макарова

Спілкуємось українською

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *