Нетрадиційні форми організації пізнавальної діяльності учнів на уроці

Автор: О.Л. Бондаренко, учитель обслуговуючої праці вищої категорії,  Криворізької ЗОШ І-ІІІ ст. № 31, Дніпропетровська обл.

Назва статті:  Нетрадиційні форми організації пізнавальної діяльності учнів на уроці

 Одним із основних методів, що сприяє активізації пізнавальної діяльності учнів, є дидактична гра, яка дає можливість учням засвоювати навчальний матеріал досить швидко і на досить серйозному рівні.

 

Організація ігор на уроках трудового навчання допомагає моделювати творчий процес, створює сприятливі умови для розвитку творчих здібностей учнів, стимулює інтерес до самостійних досліджень.

Досвід показує, що в трудовому навчанні уроки-ігри доцільно проводити під час закріплення або узагальнення знань, умінь і навичок. На цьому етапі можна провести такі уроки-ігри:

  • урок-КВК;
  • урок-аукціон;
  • урок-подорож;
  • урок- турнір знавців.

Кожен  день перебування в школі повинен стати для дітей відкриттям.

 Джерело інформації:  Журнал  «Трудове навчання в школі»                 № 20 (176) жовтень 2017р.

Залишити відповідь