Журнал «Українські студії в європейському контексті» №10, 2025

Автор: З. Крамська

Назва статті: Роль викладача у формуванні стресостійкості та адаптивності здобувачів освіти в умовах військового стану

Ключові слова: викладач, стресостійкість, психологічна підтримка, педагогічні стратегії, емоційна стабільність, саморегуляція, освітнє середовище.

Анотація. У статті розглянуто роль викладача у формуванні стресостійкості здобувачів освіти в умовах військового стану. Проаналізовано основні психолого-педагогічні аспекти підтримки здобувачів, зокрема методи зниження рівня стресу, адаптаційні механізми та способи покращення освітньої мотивації. Визначено ключові педагогічні стратегії, що сприяють підвищенню емоційної стабільності здобувачів освіти, включаючи створення сприятливого освітнього середовища, застосування інтерактивних методів навчання та розвиток навичок саморегуляції. Запропоновано рекомендації для викладачів та здобувачів щодо ефективного подолання психологічних бар’єрів та покращення якості освітнього процесу.

Джерело: http://obrii.org.ua/usec/storage/article/Kramska_2025_137.pdf