Автори: О. Кохановська, Н. Слюсаренко
Назва статті: Цифровий добробут педагогів: виклики та перспективи в умовах дистанційного навчання
Ключові слова: цифровий добробут, дистанційне навчання, цифровий стрес, професійне вигорання, цифрова грамотність, педагоги, вчителі
Анотація. У статті розглянуто актуальну проблему забезпечення цифрового добробуту педагогів в умовах переходу до дистанційного та змішаного навчання, що відбувся під впливом глобальних кризових ситуацій, зокрема пандемії COVID-19 та війни в Україні. Наголошено на важливості підтримання здорового цифрового балансу (Digital Wellbeing) як складової професійного й особистого благополуччя педагогів, які вимушено працюють в умовах постійного онлайн-зв’язку. Висвітлено основні проблеми, що негативно впливають на цифровий добробут освітян, серед яких – цифровий стрес, розмитість меж між робочим і особистим життям, інформаційне перевантаження та недостатній рівень цифрової компетентності. Проаналізовано сучасні закордонні та вітчизняні дослідження з цієї проблематики, на підставі яких зроблено висновок про потребу розроблення й реалізації практичних стратегій підтримки цифрового добробуту педагогів.
Джерело: https://pedalmanac.site/index.php/main/article/view/629