Автори: О. Сагач, Л. Іваненко
Назва статті: Коучинг як технологія неперервного професійного зростання педагога
Ключові слова: коучинг-технології, педагогічний коучинг, модель
Smart, модель Growr, коуч-сесія
Анотація. У матеріалі проаналізовано актуальність упровадження технології коучингу у процес неперервного професійного зростання вчителів. Визначено, що коучінг створює умови для формування особистості, котра здатна до реалізації власних потенціальних можливостей, самостійного прийняття відповідальних рішень. Головна мета коучингу полягає у підвищенні результативності. Доведено, що технологія коучингу дозволяє створити новий підхід щодо самого процесу професійного розвитку вчителів, внести в нього інтерактивні елементи та оновити зміст, підвищити мотивацію і відповідальність за результат, а отже, є актуальною щодо впровадження у процес професійного зростання вчителів.
Джерело: https://znayshov.com/News/Details/osvitni_obrii_1_2025