Журнал «Педагогічний вісник Поділля» №2, 2025

Автори:  Н. Івасішина, О. Комочкова

Назва статті: Інклюзивне навчання: управлінський аспект

Зміст: «Сьогодні школа має дуже швидко пристосовуватися до індивідуальних потреб дітей та адаптувати свою діяльність до викликів, пов’язаних із безпекою, воєнним станом, вимушеним переміщенням громадян на безпечні території, руйнуваннями інфраструктури тощо. Повномасштабна війна в Україні внесла свої корективи й у термін «діти з особливими освітніми потребами» — його тепер можна застосувати для значно більшої кількості учнів», — так зазначає Голова Державної служби якості освіти Руслан Гурак. Інклюзивне навчання – це підхід до освіти, який спрямований на забезпечення доступності освітніх можливостей для всіх учнів, незалежно від їхніх особливостей, потреб чи обмежень. Успішна реалізація інклюзивного навчання в загальноосвітніх школах вимагає від управлінців системи освіти та шкіл комплексного підходу та ефективного керування.

 

Більш докладно зі статтею можна ознайомитись  за посиланням  https://znayshov.com/News/Details/pedahohichnyi_visnyk_podillia_2_2025