Журнал «Освіта Сумщини» № 2 (66), 2025

Автор: О. БОРИСЕНКО

Назва статті: Стан готовності вчителів основної і старшої школи до реалізації інтегрованого навчання учнів

Зміст: Інтегроване навчання є одним із ключових інструментів для реалізації цілей і підходів реформи Нової української школи, що підвищує мотивацію та інтерес учнів закладів загальної середньої освіти до навчання, розвиває їх мислення і творчість, надає вчителям більше свободи, креативності в реалізації власних педагогічних надбань.

Процес реалізації основних принципів НУШ в основній та старшій школі забезпечує вчитель, який має виконувати роль організатора і координатора дій учнів, перебувати в авангарді освітніх перетворень, сприяти інтеграції набутих здобувачами освіти компетентностей для вирішення нових навчальних та життєвих завдань, формуванню у них цілісної картини світу

 

Більш докладно зі статтею можна ознайомитись  за посиланням

https://www.soippo.edu.ua/index.php/34-2010-11-24-15-07-23/128-2011-03-30-11-04-52