Журнал «Науковий вісник» №7, 2025

Автор: Олена АКІМОВА

Назва статті: Професійна підготовка майбутніх учителів початкових класів до роботи в умовах інклюзії

Зміст: Метою статті є розгляд професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів до роботи в умовах інклюзії, характеристика окремих аспектів змістового наповнення освітніх компонентів професійного циклу підготовки, що мають на меті формування в майбутніх учителів початкових класів готовності та здатності до роботи в умовах інклюзивного освітнього простору. Методологія дослідження ґрунтується на інтеграції методологічних підходів: діалектичної єдності теорії та практики; системному, синергетичному, аксіологічному, компетентнісному, діяльнісному, особистісно-зорієнтованому, інклюзивному як концептуального підґрунтя професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів до роботи в умовах інклюзії. Наукова новизна полягає в характеристиці окремих аспектів змістового наповнення освітніх компонентів професійного циклу підготовки, що мають на меті формування в майбутніх учителів початкових класів готовності та здатності до роботи в умовах інклюзивного освітнього простору.

Більш докладно зі статтею можна ознайомитись  за посиланням https://journals.academ.vinnica.ua/index.php/ped-psyh/article/view/217