Журнал «Вісник науки та освіти» №1, 2025

Автор: І. Бондар

Назва статті: Особливості реалізації змісту шкільної історичної освіти за полікультурним підходом

Ключові слова:  полікультурність,  полікультурний  підхід,  зміст освіти,  пізнавальне  завдання, ключові та  предметні  компетентності, навчання історії

Анотація. У статті наголошено, що полікультурність – одна  із найактуальніших тенденцій процесу реформування освіти і поглиблюється завдяки запровадженню європейських стандартів освіти в Україні. Проаналізовано підходи до змісту шкільної історичної освіти в багатокультурному суспільстві  України,  які  знайшли відображення  у державних  стандартах історичної  освіти, програмах  з  історії. У цих документах лейтмотивом простежуються завдання формування школою громадянської позиції учнів, що  має  базуватися  на таких  фундаментальних  засадах як  демократія, патріотизм, толерантність, повага до прав і свобод людини, що суголосної з Загальноєвропейськими рекомендаціями до організації навчання історії у ХХІ столітті, акцентується  увага  на  формуванні  низки  ключових і предметних компетенцій для співпраці у багатокультурному й інформаційно насиченому середовищі.

Джерело: http://perspectives.pp.ua/index.php/vno/article/view/19587/19583