Журнал «Освіта Сумщини» №1, 2025

Автор:  Л. Сова

Назва статті: Елементи stем-освіти в освітньому середовищі шкільних курсів фізики та математики

Зміст: Спостерігаючи за стрімким розвитком технологій, важко передбачити, яким буде світ, навіть, у недалекому майбутньому. Чи здатна сучасна школа підготувати школярів до опанування спеціальностей майбутнього, адаптації до швидких змін у техніці та технологіях? Відповідь ― повинна стати, й ефективним засобом у цій справі може бути STEM-освіта. Адже за своєю сутністю STEM-освіта спрямована на різнобічний розвиток особистості учня через формування світогляду, системи цінностей і компетентностей, покладаючись на міждисциплінарний, інтегральний підходи до навчання, заснованого на прикладній спрямованості та орієнтованості на професійне визначення. Відповідно, завдання STEM-навчання визначається як формування комплексу ключових фахових і соціально особистісних компетентностей молоді.

Більш докладно зі статтею можна ознайомитись  за посиланням  https://www.soippo.edu.ua/images/%D0%9F%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D1%87%D0%BD%D1%96_%D0%B2%D0%B8%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F/%D0%9E%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%B0_%D0%A1%D1%83%D0%BC%D1%89%D0%B8%D0%BD%D0%B8/2025/%D0%9E%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%B0%20%D0%A1%D1%83%D0%BC%D1%89%D0%B8%D0%BD%D0%B8%201%202025.pdf