Автори: Карпенко О., Ворощук О., Ковальська К.
Назва статті: Інноваційні педагогічні підходи адаптації переміщених українських дітей до нового освітнього середовища
Зміст: Статтю присвячено виокремленню та аналізу інноваційних педагогічних підходів, реалізація яких сприяє адаптації та інтеграції переміщених українських дітей до нового освітнього та соціального середовища. Окреслено спектр результативних педагогічних стратегій та можливостей їх практичного застосування. Розширено перспективи подальших досліджень у межах зазначеної проблематики. У статті проаналізовано особливості адаптації українських дітей, які переїхали, до нового освітнього середовища. Виявлено ключові виклики та фактори, що прямо впливають на їх інтеграцію в освітній процес. Окреслено роль новаторських педагогічних підходів у процесі адаптації, досліджено сучасні методи та стратегії сприяння ефективному залученню переміщених дітей до навчання.
Більш докладно зі статтею можна ознайомитись за посиланням https://academy-vision.org/index.php/av/article/view/1768