Автори: Бутиріна М., Бутиріна В., Пономаренко А.
Назва статті: Використання інтелект-карт в освітньому процесі НУШ, як спосіб розвитку системного мислення учнів
Ключові слова: нова українська школа, інтелект-карти, ментальні карти, системний підхід, системне мислення
Анотація. Необхідність сталого розвитку людства висунула вимогу до Нової української школи у підготовці підростаючого покоління до життя в умовах постійних змін та викликів, що можливо лише за рахунок розвитку системного мислення в учнів. У статті досліджено сутність системного мислення, як здатності розуміти об’єкт вивчення у цілісній системі знань та вміння підтримувати зміни системних патернів (зразків, моделей, шаблонів, схем). Доведено, що системність у мисленні досягається у випадку активного застосування системного підходу в основі якого лежить розуміння об’єктів, як систем, та реалізації основних положень теорії систем: всебічність, взаємозв’язок, цілісність, багатоаспектність. Специфіка системного підходу визначається розумінням системності оточення і себе, як елемента системи.
Джерело: http://perspectives.pp.ua/index.php/vno/article/view/19595/19591