Журнал «Науковий вісник Вінницької академії безперервної освіти. Серія «Педагогіка. Психологія»» №6, 2024

Автори: Дзигаленко Л., Маляр О.

Назва статті: Роль післядипломної підготовки вчителя у впровадженні корекційних методик у початковій освіті

Ключові слова:  інклюзивна освіта, післядипломна підготовка вчителя, початкова освіта, корекційні методики, діти з особливими освітніми потребами

Анотація. Мета статті – охарактеризувати особливості та значення післядипломної підготовки учителів до впровадження корекційних методик у початковій освіті. Методологія дослідження ґрунтується на поєднанні таких теоретичних методів, як аналіз, синтез та узагальнення. Наукова новизна полягає у тому, що використовуючи метод аналізу наукової літератури, виокремлено та проаналізовано моделі оцінки та підтримки учнів з особливими освітніми потребами. Акцентовано увагу на проблемах, які виникають в педагогічній діяльності учителів загальної освіти при роботі з «особливими» дітьми. Підкреслено, що необхідність підготовки педагогічних працівників до успішного впровадження корекційних методик, зокрема й у початковій освіті, зумовлена збільшеними вимогами до особистості та професійної підготовки вчителя, а також соціальним замовленням, заснованим на реаліях сучасної дійсності.

 

Джерело: https://journals.academ.vinnica.ua/index.php/ped-psyh/article/view/191