Журнал «Українські студії в європейському контексті» №9, 2024

Автори: Ачкан В., Лихацька О.

Назва статті: Набуття старшокласниками мовленнєвої компетентності на уроках математики

Ключові слова: мовленнєва компетентність, математичне мовлення, інтерактивні методи, проблемний підхід

Анотація. У статті розглянуто процес набуття старшокласниками мовленнєвої компетентності на уроках математики. Наголошено на важливості розвитку комунікативних умінь та навичок під час вивчення математики як засобу покращення загальної освітньої підготовки учнів. Проаналізовано роль використання інтерактивних методів, математичної термінології та завдань, що стимулюють мовленнєву активність, в опануванні учнями математичних понять та процесів.

 

Джерело: http://obrii.org.ua/usec/storage/article/Achkan_2024_85.pdf