Автор: Носенко Ю.
Назва статті: Імерсивні технології для підтримки змішаного навчання у вітчизняних закладах загальної середньої освіти
Зміст: У статті схарактеризовано імерсивні технології (ІмТ), які нині стали беззаперечними індикаторами освітніх інновацій та поступово інтегруються у різні сфери людської діяльності. Впровадження ІмТ у змішаному навчанні має низку переваг: поглиблення розуміння складних тем, індивідуалізація навчання, можливість практичного застосування знань, покращення співпраці та комунікації, гнучкість та доступність навчання, зменшення навчальних бар’єрів, оцінювання знань у реальному часі, реалізація креативних підходів до навчання, розвиток навичок самостійного навчання, глобальний доступ до ресурсів, підтримка емоційної залученості та мотивації, реалістичне моделювання професійного середовища, економія ресурсів.
Більш докладно зі статтею можна ознайомитись за посиланням http://npd.roippo.org.ua/index.php/NPD/article/view/663